marți, 9 septembrie 2014

New In: Nude Heels and Crochet Skirt

            EN:
I waited for the beginning of autumn (hence, friendlier temperatures) to pull off a look with my new favorite clothing item: the crochet skirt. I paired it with a sleeveless plum shirt, for an autumn color combination. I added my new favorite pair of heels, in the perfect nude shade, which I ordered here. I’ve been looking for something similar in stores for ages, so you can imagine my excitement when I finally got them and realized that they are extremely comfortable, too, as a bonus. I have a feeling we are going to be great friends, especially since they go well with just about anything.
Wearing: Nude heels: here; Crochet Skirt: Promod; Skirt: H&M; Earrings: here; Bag: Mango.EN:
I waited for the end on summer (hence, friendlier temperatures) to pull off a look with my new  EN:
             Am asteptat caldura blanda a inceputului de toamna pentru a purta aceasta fusta crosetata, care imi place in mod deosebit. Am asortat-o unei camasi fara maneci, de culoarea prunelor, pentru o combinatie cromatica de sezon. Pantofii sunt ceva ce mi-am dorit de mult, in acest format, aceasta nuanta si textura (nude lacuit). Ii gasiti aici, la fel ca cerceii. 
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

18 comentarii:

  1. Imi place tare mult cum iti sta!Esti tare eleganta!http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. You look so beautiful! That top is such a pretty colour - and I love the detail on the skirt.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, imi place la nebunie combinatia! Camasa este absolut superba, iar pantofii sunt cu siguranta pe placul meu. Ce sa mai zic de fusta, este atat de chic! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-am dorit mult fusta.:) Multumesc, te pup!

      Ștergere
  4. superb pantofi.m-au vrajit :D

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba tinuta, vad ca pantofii sunt pe mai multe culori! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, cei de pe site par o nuanta mai deschisa, dar imi place realitatea! :) Pupici!

      Ștergere
  6. Superb outfitul tau. Cromatic arata extrem de bine dar si piesele separat sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tare mult combinatia de texturi, cat si cromatica! Ador sa combin negru cu bordo, maro sau bleumarin, consider ca rezultatul e unul special!
    Arati minunat!

    www.piecesofsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt total de acord cu tine. Multumesc! Te pup!

      Ștergere
  8. Foarte frumoasă ținuta. Pantofii îmi plac în mod special pentru că, așa cum ai spus și tu, sunt foarte comozi. Caut de mult timp o pereche de pantofi bej / nude etc. cu un toc similar dar tot ce găsesc sunt pantofi cu toc foarte înalt. Cred că îi voi comanda de pe internet până la urmă.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Chiar m-au surprins, ii pot purta la serviciu o zi intreaga fara sa ma supere. Eu spun ca merita sa-i comanzi online! :)

      Ștergere
  9. Foarte frumoasa si feminina esti!! Ador burgundy, mai ales acum toamna... imi da o stare de liniste :D
    Fusta e minunata!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb outfit si culoarea bluzei de altfel, pe care o ador ♥♥♥
    www.oannafashionsimbol.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere