vineri, 26 septembrie 2014

Wishlist Cosmetic

Toamna se numara bobocii si…noile achizitii in materie de articole vestimentare si cosmetice de sezon. Astazi vorbim despre cosmetice, mai precis despre wishlist-uri. Am observat reduceri substantiale pe site-ul ProduseCosmetice.ro la gama Revlon si am compus o lista o preferatelor mele:
Am inceput, bineinteles, cu baza de machiaj: 2 fonduri de ten de calitate, Revlon Colorstay for Oily Skin si Revlon Color Stay for Dry Skin. Va puteti alege preferatul in functie de tipul de ten al carui posesoare sunteti.
M-am oprit apoi la un iluminator cu tenta piersicie, potrivita anotimpului, Revlon Photoready Skinlights.
Peria plina a mascarei Revlon Glow Luscious Lash Potion mi-a captat atentia, la fel ca pretul foarte bun.
Nu putea lipsi din lista un ruj, intr-o nuanta vesela, pigmentata: Revlon Colorstay Ultimate Suede.

            Voi la ce produse cosmetice visati toamna aceasta?
                                             Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

10 comentarii:

  1. Cate vreau si eu toamna asta...iluminatorul de la Revlon il am si eu , e super pt toamna!!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam eu. :) Ma bucur ca am confrimarea cuiva care il foloseste. :) Pup!

      Ștergere
  2. Vezi ca Revlon se retrag de pe piata din Romania si toate produsele lor sunt la super reduceri prin magazine. Poate ai noroc sa gasesti ceva ce-ti place. Eu am avut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine de stiut, o sa arunc o privire la standurile de cosmetice. M-am gandit ca e bine sa expun si optiunea online, pentru fetele care nu au acces la gama asta in orasele lor. :)

      Ștergere
  3. Eu foloseam Mitchum de la Revlon (il cumparam de la Selgros) si deja nu il mai gasesc in Iasi. Ai idee unde se mai comercializeaza? Am tot cautat pe site-urile de la noi, dar nimic.
    Merci.

    Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca Penny Market sau Kendra. Nu l-am incercat, insa am auzit ca e bun.

      Ștergere