duminică, 12 octombrie 2014

Black&Blue



RO:
Week-end-ul trecut am decis ca e timpul sa-mi iau la revedere cum se cuvine de la mare si, in ciuda vantului ce sufla descurajator, i-am facut o vizita. Am purtat o tinuta simpla: pantaloni in nuante de negru si albastru, blazer si maiou negre, plus ultima sosita in colectia mea, o geanta multi pocket gri inchis, extrem de bine compartimentata, perfecta pentru serviciu si zile pline.
EN:
Last week-end I decided to bid the sea farewell properly and, in spite of the discouraging wind, I paid it a visit. I wore my new printed fluid pants, a simple, chic blazer a and a simple tank top. I added the newest bag in my collection, perfect for work and busy days, multi pocket, in a versatile shade of dark grey, which happens to make it perfect for autumn.
Bag/Geanta: aici; Pants/Pantaloni: Promod; Blazer, Maiou/Blazer, tank top: New Yorker; Flats/Balerini: Debenhams.
                                   Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

19 comentarii:

  1. Imi place nuanta taupe a gentii, imi place si cea burgundy de pe site!
    Tu arati minunat iar marea e... splendoare! Ce dor nebun mi s-a facut de ea!!! Imi place cand e atat de tumultuoasa! :)

    Multi pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iubesc marea in toate ipostazele, desi vantul poate face o sedinta foto mai dificila. :) Multumesc, te pup! :X

      Ștergere
  2. Chic blazer, nice pants, and charming flats. Great outfit here.

    johnbmarine.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai o siluetă foarte frumoasă! Pantaloni de genul mi-am luat si eu dar am uitat de ei pentru cp apoi am avut obsesia legată de rochii. Acum m-am întors la blugi pentru că plimbările de seară au devenit prea reci. Nu îmi place când vremea nu te ajută să te decizi mai ușor ce să porți, mai ales cea de acum - numai bine ziua, frig când vine seara.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iubesc pantalonii de genul, sunt idealul meu de comoditate. :) In ultima vreme ocolesc jeansii, mi se pare ca materialul "tine" si e incomod, prefer panatonii mai elastici si colantii. Pupici!

      Ștergere
  4. casual elegance! nice pants!

    xx
    a possible fantasy
    -----
    if you follow me via bloglovin', please let me know so i can follow back. thank you ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. I love those pants!! You look awesome doll!!

    XOXO!

    RăspundețiȘtergere
  6. oricum marea e aproape de tine, e frumos. Perfecta tinuta pentru plimbarica! pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este, da. Plaja din fotografii e cea din Eforie, deci tot am facut o scurta deplasare. :) Te pup!

      Ștergere
  7. Ce fain era cand marea imi era aproape... faina pata de culoare pantalonii. xo

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba tinuta!
    E tare faina geanta!
    O saptamana frumoasa!
    http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere