miercuri, 29 octombrie 2014

Povesti de Toamna: Ceasul, de la Lux la Esential

Ceasul, obiect atat de comun si indispensabil in zilele noastre, are un bagaj istoric cel putin captivant: de la obelisc, ceasul solar inventat de vechiii egipteni, clepsidra sau ceas de buzunar, la cel contemporan, care si-a depasit conditia de instrument utilitar, devenind un accesoriu indispensabil, in tendinte. De la ceasuri de serie la editii limitate, de lux, ceasuri cu quartz sau electronice, oferta actuala este variata si generoasa.
Ceasul e genul de piesa basic, care nu se demodeaza nicicand, catre care putem intinde mana, cu incredere, in orice sezon. Un ceas simplu, de calitate, e trucul care detine puterea de a scoate din anonimat orice tinuta, in spiritual dictonului imprumutat: “less in more”. Tot ce trebuie sa facem este sa alegem modelul adaptat personalitatii noastre si stilului vestimentar preferat. In ultimii ani, am facut o pasiune pentru ceasurile oversized, cu ecran de dimensiuni mari si curea metalica. Sunt versatile si mi se potrivesc, asa ca mi-am achizitionat diverse modele si culori (argintiu, auriu, rose gold). Favoritele mele provin de la Guess, o marca de traditie, care promite calitate si rezistenta, in care am incredere. Ca si cadou de la mine pentru mine, de Black Friday, visez la un ceas Guess simplu, argintiu, deosebit, fara a fi incarcat, potrivit atat unor tinute elegante cat si unora casual, sport. L-ati vazut publicat anterior intr-o lista cu dorinte de toamna, il vedeti si aici. Pare conceput exact pe sufletul meu: carcasa din otel inoxidabil, geam ultra-rezistent din cristal mineral si mecanism quartz.
Mi-am pus in minte sa nu ratez promotiile ce ni se pregatesc, ma ales ca, intre 21 si 28 noiembrie pe CautCeas.ro gasesti cele mai tari oferte de Black Friday. Ceasurile vin cu garantie de 24 luni, transport prin curier rapid, in valoare de doar 10 lei, in varianta platii online sau gratuit, pentru comenzi mai mari de 300 lei,  optiunea achitarii in rate, ramburs sau cu cardul. 
Voi la ce visati pentru Black Friday?
                         Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

2 comentarii: