marți, 7 octombrie 2014

Silver Plum Smokey Eye

RO:
Machiajul la care apelez zilnic in ultima vreme este cat-eye cu tus negru si buze nude. Week-end-ul trecut, insa, am facut o exceptie si am purtat ceva mai elaborat, in sensul ca am incercat un smokey eyes lejer, intr-o combinatie de argintiu si plum. Pentru realizarea lui, am folosit:
Fond de ten L’Oreal True Match, in nuanta rose sand
Mascara Clarins
Trio-urile Seventeen- Play with Magic si Tequilla Sunrise
Ruj Farmasi, True Color nuanta 14
In incheiere, am o veste buna: pana la finalul zilei, beneficiati de transport gratuit la comenzi peste 90 lei de pe ProduseCosmetice.ro.
EN:
            Lately I’ve been wearing my usual cat-eye make-up, with black eyeliner and nude lips. Last week-end, though, I decided to make an exception and try something a little more elaborate- a light smokey-eye, in a silver and plum combination. Here’s what I used: L’Oreal True Match foundation, in rose sand, W7 Africa Illuminating Powder, Clarins mascara, Seventeen trio eye shadows (Play with Magic and Tequilla Sunrise), Farmasi lipstick.
                                        Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

19 comentarii:

  1. Imi place mult ce a iesit!Ti se potrivesc nuantele!
    http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos a iesit!

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ti-a iesit! plus ca iti sta tare bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai folosit fardurile Seventeen de ... nici nu mai știu câți ani. Știu că aveau farduri foarte pigmentate. Dar apoi a venit febra fardurilor Sleek și am renunțat. Cu toate acestea cred că nu am mai adoptat alt machiaj pentru ochi cu exepția: bej deschis - pleaoapa, un maro în pliu, nude spre alb pe arcadă + rimel. Și tuș dacă am chef de ceva mai pretențios :))

    Trebuie să admir codițele făcute din tuș. Arată tare bine.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu nu am incercat Sleek, insa Seventeen sunt favoritele mele, raportul calitate-pret este ideal! Trio-urile folosite aici au combinatii superbe de nuante. Pupici!

      Ștergere
  5. Arata tare bine pudra; un machiaj luminous, imi place! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Chiar este, pozele nu sunt editate deloc. :)

      Ștergere
  6. E frumos machiajul, te prinde. Imi place tare mult rujul, o sa il cumpar si eu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, merita achizitionat. :) Voi face o postare cu rujurile mele Farmasi in curand. Pupici!

      Ștergere
  7. Foarte frumos machiajul :) Imi plac culorile folosite :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Este superb machiajul, la un moment dat acestea erau nuantele mele preferate si facusem o obsesie pentru ele. Pup!

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Your make-up is so beautiful and fresh, gorgeous.

    The silver brush and handmirror on my blogpost are indeed vintage :-)

    xO

    www.myownfairytale.com

    RăspundețiȘtergere