luni, 27 octombrie 2014

Why I Love October

RO:
Iubesc luna octombrie, cand nu e nici prea cald, nici prea frig (se intelege ca ultimele zile nu se incadreaza aici), cand ploua marunt si am pretextul perfect sa ma refugiez in casa, alaturi de o cana de ceai aromat si cartea preferata, cand magazinele au mid-season sales, pot purta pulovere pufoase si combina texturi diferite de materiale, pentru a obtine combinatii vestimentare deosebite. Am profitat de reducerile din magazine si mi-am achizitionat cateva piese basic: pulovere, maiouri de diferite nuante, pe care intentionez sa le port pe sub cardigane, adaugand esarfe pufoase, pentru un look complet, o pereche de ghete negre, cu usoare accente rock, date de tintele argintii. Am adaugat si fotografia cu dulciurile achizitionate din Istanbul, in luna septembrie, pentru ca nu vi le aratasem si inca nu le-am terminat.
EN:
I love Octomber, the days when it’s neither too hot, nor too cold, when the rain outside gives me the perfect pretext to take refuge in the house, with a cup of tea and my favorite book, when  I can enjoy mid-season sales in stores, layering and mixing different fabric textures, for spectacular results. I took advantage of the sales and bought a few basic items: sweaters, tank tops, to be worn underneath cardigans, adding big scarfs, for a complete look and a pair of studded boots. I also added a picture of the sweets I bought in Istanbul back in September, because I hadn’t showed them to you and I still haven’t finished eating all of them.
                                        Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

12 comentarii:

  1. Ce de lucrusoare frumoase! Nu mai spun de dulciuri, yummyyyy! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ca ai mers pe ideea de varietate si culoare cand vine vorba de pulovore. (si de maiouri :D)
    Si imi plac si ghetele.
    Sa le porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :) Am vrut mai ales culorile toamnei, stiu ca se poarta galbenul-mustar, bleumarinul si pastelurile. :)

      Ștergere
  3. Toamna asta a fost cam scurta, acum dupa grade e iarna. :(
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate. Am urmarit, insa, prognoza si urmeaza sa se incalzeasca, cel putin in Dobrogea.

      Ștergere
  4. Ce de pulovere! O mini-colecție!
    Îmi place maieul verde, cu dantelă. E foarte sexy și cred că foarte bine vine pe sub un cardigan :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata faina, da. Cel albastru de sub el e acelasi model. :)

      Ștergere
  5. Foarte frumoase sunt toate! Sa le porti cu placere! Dulciurile imi amintesc de Istanbul:)

    RăspundețiȘtergere