miercuri, 12 noiembrie 2014

Parfumuri in sezonul rece

Parfumurile sunt un subiect des abordat pe blog, pentru ca eu tind sa le acord o mare importanta in viata de zi cu zi. Cum parfumurile pe care le purtam sunt amprenta personalitatii noastre, mi se pare extrem de important sa stim sa le alegem si sa le utilizam, astfel incat sa fim prezente discrete si placute. Dupa cum spunea Coco Chanel, subliniind importanta acestuia in desavarsirea linei vestimentare, “o femeie fara parfum nu are viitor”. Cu totii avem cate un parfum-semnatura, la care am apela indiferent de situatie. Putini stiu, insa, ca e recomandat sa folosesti, in paralel, doua parfumuri diferite, in functie de momentul zilei si de ocazie. In alegerea parfumului, trebuie sa luam in considerare nivelul de uscaciune, respective umiditate din perioada respectiva, pentru ca acesta are influenta asupra reactiei parfumului pe piele. Astfel, dimineata si in anotimpurile calde, merg bine parfumurile discrete, florale, reci sau calde, iar pentru seara si sezonul rece, se recomanda notele lemnoase, orientale, vanilate, mai puternice.
Versace Red Jeans Eau de Toilette este parfumul meu de zi cu zi in anotimpul rece, atunci cand simt nevoia unei infuzii de energie. Parfum floral, cu note citrice, extravagant si pasional, este destinat femeilor tinere, creative. Aroma se deschide prin note intense de frezie, inima parfumului impleteste exotismul iasomiei si al crinilor de vale, iar notele de varf sunt date de ylang-ylang, vanilie si lemn de santal. Aroma senzuala a moscului desavarseste unicitatea acestui parfum. Are un ambalaj deosebit, prin forma si colorit: o cutie metalica, in nuante de rosu, albastru si galben, ce ascunde sticluta emblematica, al carei colorit respecta denumirea parfumului. Il prefer in sezonul rece, intrucat aroma lui puternica mi se pare prea pregnanta pentru vara. Este un parfum indraznet, dulce, persistent, care nu va trece, cu siguranta, neobservat. Durata lui de viata este una considerabila, fiind suficiente una, maxim doua pulverizari.
Parfumul spre care intind mana seara sau la ocazii deosebite in aceasta perioada este unul special pentru mine, prin simplul fapt ca imaginea lui este actrita mea preferata, Charlize Theron, intruchiparea feminitatii si a elegantei absolute, din punctul meu de vedere: Dior J’Adore Eau de parfum . Este suficient sa aruncati o privire la unul din clipurile ce promoveaza parfumul (preferatul meu este acesta,  datand din 2011, insa gasiti si alte variante online, inclusiv pe cea mai recenta dintre ele) pentru a intelege si a va dori macar sa-l incercati. Eu am stiut ca trebuie sa fie al meu dupa vizionarea clipului publicitar sus-mentionat si am mers chiar mai departe, achizitionand setul cadou, format din apa de parfum si lotiune de corp, pentru maximizarea efectului. Impreuna, acestea formeaza un duo imbatabil, cu aroma ametitoare.
Un parfum suav, rafinat, luxos, chiar aristocratic, ce imbina aroma mandarinelor proaspete cu cea a iasomiei, orhideelor si a trandafirilor. Eleganta si unicitatea sa rezida in amestecul incitant al esentelor de ylang-ylang cu delicatetea trandafirilor de Damasc si a iasomiei. Flaconul cu forma alungita, gratioasa si capac auriu transmite eleganta si pretiozitate. Un parfum emblematic, inconfundabil, atemporal, in spiritul characteristic creatiilor casei Dior.

Voi ce parfumuri alegeti in sezonul rece?

4 comentarii:

  1. Stiul parfumul Versace Red Jeans! Imu place tare mult <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a atras atentia ceasul. Imi place mult nuanta, e tare frumos.

    Te pup

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu prefer unul de la Puma, Animagical se cheama, imi aminteste de vara!!!

    RăspundețiȘtergere