luni, 1 decembrie 2014

A Touch of Pink

RO :
Week-end-ul prelungit de 1 decembrie ne-a adus prima zapada si, odata cu ea, temperaturi semnificativ mai mici. Noroc cu ciorapii Marilyn Arctica 80 Den de la Sosetaria, care fac frigul suportabil. I-am purtat impreuna cu noua mea fusta evazata, care adauga deopotriva o nota de feminitate si o pata de culoare tinutei.
EN:
This last week-end came with this year’s first snow and significantly lower temperatures. Lucky for me, I have my Marilyn Arctica hosiery, from Sosetaria to keep me warm. I wore them with the pretty flared skirt, in pink, to add and eye-catching pop of color and a girly touch.
Wearing: Ciorapi/ Hosiery: aici/ here;  Fusta, helanca/ Skirt, turtleneck: New Yorker; Boots: BB Up Shoes; Coat: Stradivarius; Bag: Mango.

                                                Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

22 de comentarii:

  1. Bine zici, draga mea! Am inghetat azi teribil la poze! Dar eu nu-s de luat drept etalon caci sunt mult prea friguroasa!
    Esti foarte frumoasa, Madalina! Fustita ta are un aer de prospetime, un aer copilaros, imi place croiala, imi place culoarea ei! Am trecut si eu la dresurile cu deni multi, ba port chiar doua perechi uneori! :))) Tot pun la cale o comanda pe Sosetaria de ceva timp, prevad ca va fi in stil mare cand va sosi momentul! :D
    Multi pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La capitolul asta semanam, eu as prefera oricand canicula gerului. :) Cred ca ti-ar placea dresurile pe care le port aici, chiar tin de cald. Daca plasezi comanda, poate le ai in vedere. :) Te pup cu drag! :X

      Ștergere
  2. interesanta tinuta! chiar daca nu sunt fana a rozului, se potriveste de minune cu negru si gri!
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gri cu roz e una din combinatiile mele favorite. :) Tocmai mi-ai dat o idee pentru o combinatie faina cu fusta in componenta. :) Pupici!

      Ștergere
  3. fustita face toti banii, bravo pentru pata de culoare! frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place culoarea fustei, e o culoare veela si vibranta, ne scoate din peisajul acesta alb, gri. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Draguta combinatia iar titlul postarii se potriveste perfect.
    Mie imi plac mult cizmele tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau sa-mi cumpar dresuri dar cu cat mai multi deni posibili, toti sa apeleze la mine. :))
    Fusta are o nuanta foarte frumoasa! xo

    RăspundețiȘtergere
  7. Sweet & comfy outfit! http://laurafashionblog.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce tare e touch-ul roz, vibrant, te binedispune instant!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa tinuta! Imi plac cizmele si pata de culoare adusa de fusta :)

    www.flashforwards.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere