sâmbătă, 20 decembrie 2014

Cumparaturi online: Brand Circus

RO:
Brand Circus este un site stil outlet, care comercializeaza haine, incaltaminte, accesorii si produse pentru casa, de la branduri renumite, la preturi foarte bune. Gasim pe site o mare varietate de produse, apartinand atat colectiilor anului precedent, cat si ultimelor colectii. Fiind vorba despre produse de la branduri cunoscute, avantajul este ca putem opta pentru marimile alese de obicei, din magazinele fizice, avand garantia ca ni se vor potrivi.  
Transportul se realizeaza prin curier rapid si este gratuit, in cazul comenzilor in valoare de peste 179 lei.
Eu am pus in cos o geaca faux leather caramizie de la Stradivarius, cu detalii frumos lucrate, perfecta pentru primavara si toamna. A mai pus o camasa barbateasca Dockers din material extrem de calitativ si un pulover subtire, usor de purtat atat de sine statator, cat si la birou, in combinatie cu o camasa. Cu acestea din urma nu va pun fotografii, pentru ca nu imi erau destinate mie, ci unor prieteni. Coletul frumos impachetat mi-a fost livrat prompt. Toate produsele sunt noi, cu eticheta, impecabile.
EN:
            Brand Circus is a Romanian outlet virtual store, that sells clothing, shoes, accessories and home decor products, all from renowned brands, for very good prices. Their website features various products, both from older and from the latest collections. The advantage is that we can choose the sizes we usually wear from the same brand and be sure they will fit.
I chose a light brown faux leather jacket, a light sweater, both from Stradivarius and a Dockers male shirt. All the products are brand new and labeled.  
Geaca/ Jacket: aici/here; Ciorapi/ Hosiery: aici/here; Fusta, botine/Skirt, boots: H&M; Top: Atmosphere; Bag: Accessorize.

               Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

20 de comentarii:

  1. nice shoes
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice jacket & skirt!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa combinatia! Chiar azi mi-am comandat si eu doua coliere de a ei! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Abia astept sa le vad purtate! :) Pup!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Sa stii ca eu chiar zambesc des. :) Te pup si eu!

      Ștergere
  5. Foarte frumoasă ținuta ta! Îmi place părul tău, are o culoare foarte plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, de aceea incerc sa nu il vopsesc cat mai pot. :)

      Ștergere
  6. Acum aflu despre brandcircus - good to know!
    As fi pus pariu ca ciorapii sunt de-acolo! :D
    Imi place intreaga tinuta, iti vine perfect! Tu arati luminoasa, imi place zambetul si felul in care te prinde nuanta de ruj!

    Pupicei, draga Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte calitative produsele Brand Circus, merita sa le dai o sansa. La fel ca ciorapii de pe Sosetaria. :) Multumesc, te pup cu drag!

      Ștergere
  7. Super faina jacheta! Imi place mult cum iti vine nuanta asta de ruj. ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte misto tinuta, si ai un par asaaa lung :)
    Pupici
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Da, it needs a haircut. :) Pup!

      Ștergere