miercuri, 21 ianuarie 2015

Sample Testing: Katy Perry Purr



V-am povestit anterior despre obiceiul Aoro de a adauga, drept bonus pentru fiecare comanda, cate o mostra de parfum sau alt produs, la alegere, in functie de disponibilitatea pe site la momentul respectiv si produsele aflate in cosul de comparaturi. De-a lungul timpului, am testat, gratie acestui avantaj, parfumuri precum Moschino I love love, fresh, jucaus si nonconformist, Guess by Marciano for men, oriental si exuberant, Incanto Bloom by Salvatore Ferragamo, sofisticat, rafinat, seducator sau Desir de Rochas, feminin, floral-fructat. E o varianta mult mai comoda si eficienta decat testerele din magazine, unde, de multe ori, uiti ce esenta ai pulverizat pe ce esantion.

La ultima mea comanda, cand am adaugat in cos parfumul Lolita Lempicka by Lolita Lempicka, despre care v-am povestit deja, singura optiune era Katy Perry Purr, de 2 ml, prevazut cu pulverizator. Perfect pentru poseta, calatorii sau improspatari pe parcursul zilei si in cantitate suficienta pentru testare. Genul de parfum care te scoate din impas, fiind recomandat sa-l ai la indemana daca intentionezi sa ramai in oras direct dupa serviciu sau se iveste un eveniment neanuntat si nu ai timp sa ajungi acasa, pentru retusuri.
Pe Katy Perry, pe numele ei real Katheryn Elizabeth Hudson, cantareata, compozitoare si, ocazional, actrita de origine Americana, o stim cu totii. In spiritul unui obicei practicat printre staruri in ultimii ani, a decis sa-si lanseze propria linie de parfumuri. Genul de parfumuri create in jurul unei personalitati nu exceleaza prin originalitate sau memorabilitate, insa au miros placut, preturi accesibile, prin comparatie cu marcile de renume si dau impresia de apropiere cu vedeta preferata.
Stilcluta recipientului full-size este cel putin simpatica, desi finisata brut, as spune eu.  In asentimentul denumirii sale, forma de pisicuta violet confera produsului un aspect jucaus. Denumirea (to purr=a toarce) si ambalajul m-au dus cu gandul la o poza cu motanelul meu, pufosena si dragalasenia intruchipata (atunci cand e cuminte). 


Preturile sunt mai mult decat accesibile (83 RON pentru varianta cea mai mare, de 100 ml, care va va ajunge mult timp, mi se par rezonabil). Referindu-ne strict la continut, notele de varf: gardenie, mar, bambus si piersica si imbina armonios cu cele florale, de mijloc (frezie, trandafir, iasomie), indulcindu-se in baza, gratie aportului orhideei, moscului, vaniliei, lemnului de santal, chihlimbarului si cocosului. Este un parfum delicat, feminin, avand dulceata suava a amestecului floral-fructat. Nu are o dulceata grea, apasatoare sau deranjanta. Am avut ocazia de a incerca perechea sa din aceeasi colectie a cantaretei pop, Meow, care vine ambalat intr-un recipient aproape identic, roz. Ei bine, varianta Meow este una mult mai dulce, genul de dulce spumos, invaluitor, care poate da dureri de cap oamenilor cu sensibilitate ridicata la arome puternice si nu numai. Prin comparatie, Purr este mai degraba inofensiv, notele floral-fructate palesc, treptat, fiind “inghitite” de cele orientale, precum ambra si moscul, pentru ca, la final, sa persiste aroma vaniliei si a lemnului de santal. Imi pare ca are ceva din aroma Light Blue by Dolce&Gabanna.
Ati incercat vreun parfum din gama semnata Katy Perry? Aveti vreun preferat? 
                       Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

12 comentarii:

  1. mi-a placut tare mult primul ei parfum. sunt tare curioasa.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Am atat Purr cat si Meow insa asa cum ai spus, Meow nu e potrivit pentru persoanele sensibile la parfumuri tari.Mie nu mi se potriveste.Purr e parfumul meu de zi cu zi, miroase bine fara sa fie sufocant iar sticluta este intr-adevar adorabila...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca suntem de acord in toate privintele.:* Te pup!

      Ștergere
  3. Nu am incercat, insa sa fiu sincerca ambalajul nu ma atrage. :d
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un parfum bun de zi cu zi sau de pastrat in poseta, just in case. :)

      Ștergere
  4. Eu nu am incercat niciunul, dar motanul tau e adorabil! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Stie si el asta, e super alintat!:) Pup!

      Ștergere
  5. Nu am incercat nimic inca, dar sticluta e atat de draguta!

    RăspundețiȘtergere