sâmbătă, 24 ianuarie 2015

The Concept of Street Style

RO:
Principalul criteriu care ma face sa urmaresc un blog de fashion este purtabilitatea tinutelor. Daca faci fotografii cu tinuta pe strada sau in parc, ceea ce postezi se numeste “street style” si exact asta ar trebui sa fie. Personal, tocurile inalte purtate pe piciorul gol, in plina iarna sau decolteurile adanci la amiaza nu ma impresioneaza. Chiar am bloguri pe care nu le mai urmaresc exact din acest motiv: tinutele au devenit exagerate si nerealiste. Toate tinutele postate de mine, inclusiv cea de astazi, sunt sau au fost purtate la munca, respectiv prin oras, ziua sau seara. Cred ca e important sa intelegem conceptul de  “street style” in sensul lui real si sa nu-i adaugam o conotatie extravaganta. Voi ce spuneti?
EN:
What matters most for me when following a fashion blog is the “wearability” of outfits posted. I mean, if you take pictures of your outfit on the street, or in the park, then what you’re wearing is called “street style” and that’s exactly what it should be. I don’t buy super high heels worn on bare feet in the middle of winter, extreme low-cuts or deep V-necks in day time. I actually had blogs that I stopped following for that exact reason: exaggerated outfits. Everything I post- this outfit included- I wear on a daily basis, at work, running errands or going out.  I think that’s what street style should be about, not showing off. Do you agree?
Boots, Pants, Cardigan: Promod; Top: C&A; Coat&Bag: Stradivarius.
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.



24 de comentarii:

  1. Cred ca noi doua am comunicat telepatic cu privire la subiectul acestei postari ..........
    Imi place mult tinuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu tine, eu tocmai din pricina asta nu urmăresc prea multe bloguri de fashion. Recunosc că în trecut făceam și eu poze la ținute purtate doar în acest scop, pentru blog, ceea ce acum mi se pare destul de artificial și mă bucur că acea fază a trecut . Printr-o ținută street style înțeleg ceva în genul celei prezentate de tine, nu una de revistă.
    Deși mă repet, să știi că-mi place foarte mult părul tău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Si eu am rarit postarile de acest tip in ultima vreme. Si postarile de tip ista-week mi se par superficiale, daca doar la asta se rezuma blogul. Si stiu cazuri. :) Te pup!

      Ștergere
  3. Nici eu nu înțeleg de ce se insistă pe ideea că se pot purta tocuri pe picior gol iarna, fuste scurte fără ciorap și așa mai departe. Total nerealist, plus că ceva nu merge. Trebuie să..simți, ca să zic așa, materialele care se potrivesc în fiecare anotimp. Frumoasă ținuta, iar cardiganul e super drăguț <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact. Ma bucur ca iti place, e si foarte calduros. Pupici!

      Ștergere
  4. Sunt de acord cu tine si mie imi plac blogurile care posteaza tinute realiste.

    Tinuta ta e superba! Iti sta tre bine! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aflu ca suntem pe aceeasi lungime de unda. Multumesc! :*

      Ștergere
  5. paltonul si cardiganul sunt piese de baza! esti tare draguta. frumos si calduros! puppp

    RăspundețiȘtergere
  6. Pertinente argumentele tale exprimate in debutul postarii! Din aceleasi motive, am si eu bloguri pe care nu le mai urmaresc... :) Chiar m-au indemnat sa reflectez: oare nu risc sa alunec si eu pe panta aceasta? Tinand cont de faptul ca imi place sa am joc! Cred ca totusi nu... si sper ca-s realista si obiectiva!
    Tie iti vin atat de bine nuantele acestea neutre, sporesc efectul elegantei native pe care o ai! Stiu ca am mai spus-o, dar remarc de fiecare data acest fapt - nu-l pot trece cu vederea! Imi place croiala simpla, clasica a paltonului! Si cardiganul e superb! Arati minunat, Madalina!
    Pupici, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tinutele tale sunt genul de incadrat la "asa da". Chiar stiu ca am admirat un post in care erai cu geaca si fesul pe tine, cand era gerul mai mare, prin decembrie.Ca sa nu mai spun ca "decorul" e mai mereu nou si inventiv. Din nou esti foarte draguta cu mine si iti multumesc! Te pup si eu!:)

      Ștergere
  7. Daca se prezinta ca fiind de street style si posteaza tinute nerealiste, atunci da. Dar daca sunt de lifestyle si prezinta o poveste, imi place.

    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele de lifestyle imi plac si mie. Si da, poate fi in regula sa faci fotografii unei rochii de ocazie, chiar si iarna. Dar nu e ok sa postezi doar/majoritar tinute potrivite lunilor aprilie-mai cand e gerul mai mare si sa spui ca "asta am purtat eu astazi".

      Ștergere
  8. You are so right about all those girls, that are wearing heels on bare feet and so on during the winter time:) I really like your whole outfit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am glad we are on the same page. :) Thank you, lady! :X

      Ștergere
  9. Si eu, ca si fetele, sunt de acord cu cele spuse! Nu postez decat ceea ce port in viata de zi cu zi, nu fac poze doar de dragul pozelor, nici nu as putea, sunt hainele mele, cumparate si atent analizate inainte de asta pe criteriul a ceea ce imi place sa port.
    Tu esti o frumoasa, rafinata, cu un simt al culorilor extraordinar. Te pup, draga Madalina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu si ma bucur ca suntem de acord. :) Esti o draguta, iti multumesc! Te pup!

      Ștergere
  10. Am pus o postare in Decembrie cu niste poze facute in Noiebrie si tin minte ca am racit de nu am stiut de mine asa ca eu una chiar nu le inteleg pe cele care fac poze in rochii, fustite si sandale pe vremea asta. Ah si ince ceva, in Franta e destul de cald totusi pt ce data suntem...brrrrr....
    Imi place tinuta ta, confy si cu bun gust !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte adevarat ce spui legat de purtabilitatea tinutelor din postari. Imi place a ta, are un aer cozy si dragut!
    Abia ti-am descoperit blogul si e foarte simpatic!
    Kisses
    <a href="http://www.andreeaserban.ro>www.andreeaserban.ro</a>

    RăspundețiȘtergere