duminică, 22 februarie 2015

Faux Leather Shorts

RO:
Pantalonii scurti din piele sunt in trend si adauga o nota rock-chic tinutelor. Pentru un rezultat stilat, esential este sa nu fie mulati sau prea scurti. Eu mi-am dorit unii de lungime medie, lejeri, cu pense laterale, in forma de “A”. Si am gasit acesti pantaloni scurti Stradivarius leather-look pe Brand Circus. Materialul este extrem de moale, imitand fidel pielea, iar cordonul din talie ii face usor ajustabili.
EN:
Faux leather shorts are trendy and can add a rock-chic touch to outfits. Foe stylish results, they shouldn’t be too short or tight. I wanted mine to be medium-length, rather loose, with side tweezers, A-shaped. And I found there Stradivarius leather-look shorts on Brand Circus. The fabric is extremely soft, leather-like, while the waist cord makes them easily adjustable. 
Wearing: Faux Leather Shorts/ Pantaloni Scurti Leather-Look: here/aici; Boots/Cizme, Top/Bluza: Promod; Cardigan: New Yorker; Clutch: Accessorize; Hosiery/Ciorapi: aici; Accessories/ Accesorii: Bershka
                                                      Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

21 de comentarii:

  1. lovely
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte faini acsti pantaloni si imi place cum i-ai combinat. O tinuta lejera, perfecta pentru zilele acestea. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chair sunt frumosi si calitativi. Iti multumesc! :X

      Ștergere
  3. esti foarte frumoasa, modela adevarata si iti sta bine cu orice. very nice look! pupp

    RăspundețiȘtergere
  4. The pants are so so lovely :X

    Kisses

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai picioare frumoase Mada, as purta si eu mai des... dar nu am cu ce. ;))
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Nu sunt de acord, eu zic sa indraznesti. :) Te pup!

      Ștergere
  6. te prinde foarte bine. imi place combinatia ta. felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac pantalonii, la fel si cardiganul :*

    RăspundețiȘtergere
  8. pantalonasii au captuseala? sau sunt cu material leather look si pe interior? tnx

    RăspundețiȘtergere