duminică, 15 februarie 2015

Saffron Yellow

RO:
Am tot citit in diverse publicatii cum ca marsala ar fi culoarea anului 2015. Eu cred ca se lupta de la egal la egal cu galbenul mustar, nuanta cu un puternic impact vizual, vesela, solara si de efect.
Jacheta Stradivarius cu maneci trei sferturi de pe Brand Circus este perfecta pentru primavara, toamna si tinutele purtata vara la birou. Cu ea deasupra, combinatia dintre un pantalon simplu, cu talie inalta si un maiou cu bretele subtiri devine tinuta office. Pantalonii Stradivarius de pe Brand Circus mi-au placut, fiind o culoare complementara (un maro deschis, potolit), chiar imi imaginam cele doua articole purtate impreuna.
EN:
            I’ve been reading about marsala being the star color in 2015. I think the title is being disputed between it and saffron yellow, a color with powerful visual effect, joyful and solar.
            The Stradivarius saffron yellow collarless jacket from Brand Circus is perfect for spring, autumn and even summer office looks. With it on top, a simple combination between a high-waisted pair of trousers and tank top can turn into the perfect office look. I chose the Stradivarius pants from Brand Circus in a complementary color (light brown), imagining the perfect combination they would make together.
Wearing: Jacket/ Jacheta: here/aici; Pantaloni/ Pants: here/aici;  Boots/Cizme: Promod; Clutch: Pull&Bear; Sweater/Pulover: New Yorker.




                                   Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

34 de comentarii:

  1. the yellow jacket is so lovely
    nice post dear
    melodyjacob1.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. The whole outfit is charming. You styled this one quite well, Madalina. I like all the different pieces of this outfit. A pair of riding boots would also go well with these pants. Great outfit!

    johnbmarine.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I actually thought about the riding boots, too. :) Maybe next time. Thanks, John!:)

      Ștergere
  3. Tinuta ta e superba, imi place la nebunie jacheta. E dementiala culoarea si ti se potrveste foarte, foarte bine! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce drăguță ești! Iar ținuta este foarte chic și ți se potrivește de minune! Îmi place aerul vesel și înviorător pe care îl aduce galbenul jachetei. ^_^

    www.camelianita.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult tinuta ta!
    Eu sunt o mare iubitoare de galben, indiferent de sezon. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca avem lucrul asta in comun. Multumesc! :X

      Ștergere
  6. Imi place foarte mult tinuta, in special cromatica aleasa :)
    Esti foarte draguta :)

    http://anamariaben.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Ești atât de drăguță, iar ținuta, de asemenea, arată foarte bine! Mă bucur că te-am descoperit!! ♥

    Kisses,
    www.gabriela-popescu.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca iti place! Te mai astept! :) Pup! :*

      Ștergere
  8. Jacheta este superba, imi place intreaga tinuta. xoxo

    RăspundețiȘtergere
  9. Beautiful blazer and awesome boots!

    jointyicroissanty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte draguta tinuta. Imi place combinatia cromatica, desi nu optez niciodata pentru galben, tinuta ta are un impact datorita culorii!
    P.S: Foarte dragut blogul tau!

    Kisses
    www.andreeaserban.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poarta anul acesta, ar trebui sa-i dai o sansa! ;) Multumesc! :*

      Ștergere
  11. Superba jacheta, din toate punctele de vedere! Imi place foarte mult intreaga tinuta, arati mi-nu-nat!!! :)
    Pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasă culoare! Eu nu sunt obișnuită să port culori precum galben, dar combinația asta chiar îmi place, și cred că voi încerca și eu :D

    http://pretty-and-strong.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere