miercuri, 11 martie 2015

Dorinte de la Melvita

Primavara vine cu un suflu de prospetime si cu dorinta de a avea mai multa grija de noi, in anticiparea verii, care se apropie cu pasi alerti. Eu sunt in permanenta cautare de produse ale caror promisiuni in materie de efecte vin la pachet cu formule bazate pe ingrediente naturale, fara parabeni, asa ca m-am oprit de aceasta data la Melvita, marca franceza de cosmetice organice. 
Pentru ca imi place sa merg la sigur, am optat pentru trei dintre cele mai apreciate produse ale lor:
L’Or Bio, un ulei multifunctional, ce poate fi utilizat cu succes pentru hidratarea in profunzime a fetei, corpului si parului. Practic, o combinatie de uleiuri benefice de argan si Inca Inchi, cu esente de bergamota, lamaie, portocala, iasomie, smochine si vanilie, care ii confera o aroma ametitoare, festiva.  O cantitate infima este suficienta si poate inlocui cu succes crema de fata, untul de corp si uleiul de par, avand efect de hranire intensa.
Nectar Hidratant de Noapte Melvita, pe baza de extracte de trandafir destinat pielii uscate si deshidratate. Acest produs promite sa revitalizeze pielea pe timpul noptii, pentru un efect radiant dimineata.
Nu in ultimul rand, mi-ar placea sa testez crema Apicosma, avand la baza o combinatie de trei tipuri de miere, imbogatita cu laptisor de matca si ulei de argan, profund hidratanta, perfecta pentru ten, gat si decolteu.
                                          Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

Un comentariu: