luni, 23 martie 2015

Spring Welcoming

RO:
            Soarele si vremea frumoasa de care am avut parte in week-end m-au incurajat sa ies in parc. Ocazia perfecta pentru a va arata ultimele achizitii de pe Brand Circus intr-o tinuta. Aveam deja jacheta, puloverul si pantalonii, trebuia doar sa adaug o pereche de incaltari si o geanta in ton cu ele. Am mers pe varianta casual, cu un adaos de eleganta dat de croiul jachetei Stradivarius in nuanta roz pal (click pentru varianta similara), primul articol de pe site care mi-a captat atentia. Am ales puloverul Zara datorita culorii superbe - gri inchis - si a gulerului inalt, care aminteste de o maleta. Mai este disponibil pe alb sau rosu. Nu in ultimul rand, m-am oprit la o pereche de pantaloni Stradivarius, model skinny, in nuanta crem inchis, extrem de versatili si usor de asortat unei varietati de combinatii.   
EN:
           I wanted to show you all my new pieces from Brand Circus in one outfit. I already had the pants, the sweater and the jacket, all I had to do was to find a matching pair of shoes and a cute bag to go with them. I went for a casual look, with a pinch of elegance, added by the Stradivarius jacket (similar here), which was in fact the first item to catch my eye. Then I stopped at the Zara dark grey sweater, because I loved the color and the almost turtleneck format. Last but not least, a pair of Stradivariu spants in dark ivory, because they are extremely versatile and would go well with almost anything.
Am purtat/ I wore: Jacheta Stradivarius/Stradivarius Jacket; Pulover Zara/Zara Sweater; Pantaloni Stradivarius/Stradivarius Pants; Pull&Bear Sneakers; Geanta Bershka/Bershka Bag.
Daca v-a placut postarea, ma puteti urmari si pe Facebook sau Bloglovin.
If you enjoyed reading, you can also follow me on Facebook sau Bloglovin.


20 de comentarii:

  1. Jacheta si puloverul sunt foarte dragute :*

    lraivn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am mai spus vreodata ca... mai de fiecare data cand vad fotografii cu tine, imi place sa imi imaginez ca asa va arata fiica mea cand va fi mare?! :) In special, ma refer la conformatie, la picioarele luuungi si la tinuta corpului!

    Gasesc adorabila combinatia, e asa o armonie in cromatica sa!!! Iar tu o porti cu acel ceva... numai al tau! :)

    Pupicei, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar eu ti-am mai spus zambesc de fiecare data cand citesc comentariile tale? :) Esti o draguta si sunt sigura ca Dia ta va fi cel putin la fel de frumoasa ca mamica ei cand va fi mare. Si va avea picioare lungi si eleganta in tinuta ;) Te pup cu drag!

      Ștergere
  3. You are gorgeous! O tinuta cu adevarat luminoasa!♡♡♡
    Glam kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte faini pantalonii tai si foarte versatili, dar si jacheta imi place mult de tot, nu am nimic similar, nici ca model si nici din punct de vedere al culorii. Te prind foarte bine nuantele astea pastel. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, draga mea! Jacheta a devenit una din favoritele mele. :)Te pup!

      Ștergere
  5. Imi plac la nebunie incaltarile, sunt perecte pentru tine parca si tinuta asta.

    Te pup.

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt foarte de efect si comode pe deasupra. :) Pup!

      Ștergere
  6. Imi place outfitul, in mod special jacheta. E superba! you look so pretty

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place! Te pup cu drag si te mai astept!

      Ștergere
  7. Hihi, jachetica o am si eu!
    Pup

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca nu avem deloc gusturi rele, nici tu, nici eu. :D Pup!

      Ștergere
  8. Haina este absolut superba draga mea !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place tinuta pe intregime, cu acea jacheta rozalie, perfecta pentru primavara. :)
    xo

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata bine tinuta desi ... puloverul mi se pare putin cam gros!
    Esti foarte draguta
    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pare, dar nu este. In plus, in orasele de la malul marii se incalzeste mai greu-acum, de ex. sunt cu 8-10 grade mai putin decat in restul tarii. Deci puloverul era necesar. :)

      Ștergere