luni, 13 aprilie 2015

Denim Dresses

EN:
          This spring, button up with sleek shirt dresses and dungarees in acid washes, bleached-out denims or classic indigo blues.  For simple, efortless looks, pick from oversized shirt, pinafore of fitted skater styles and pair them with flats, nude Oxford shoes (my choice) or chunky sandals (on warmer days).
RO:
Rochiile din denim sunt idee inspirata si versatila primavara aceasta. Puteti opta intre modele tip camasa supradimensionata, incheiate in nasturi, salopete sau croieli evazate, in stil skater, in nuante de indigo clasic, prespalate sau chiar cu buline. Toate fac o combinatie frumoasa cu balerini, pantofi Oxford nude (alegerea mea) sau sandale cu platforma, in zilele mai calduroase.
Jacheta/ Jacket: aici/here; Rochie/ Dress: Promod; Pantofi/Shoes: Zara; Geanta/ Bag: Bershka; Ochelari/ Sunnies: Takko
                               Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

12 comentarii:

  1. The denim polka dot dress is cute, but especially with the pink coat!

    Sincerely,
    Sabrina

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte tare combinatia de culori folosita de tine. Odata cu venirea primaverii si eu incep sa port culori mai usoare, mai pastelate si incers ca eut usor usor la pantaloni :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut vreme asa frumoasa de Paste incat era si pacat sa nu scoarem rochitele la plimbare, nu? :) Cat despre pasteluri, mi se par timeless, genul de nuante care nu se vor demoda niciodata. Multumesc, te pup!

      Ștergere
  3. o tinuta numai buna de hoinarit! super pantofiorii!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea! A fost perfecta pentru o plimbare de week-end! Te pup!

      Ștergere
  4. Rochita este adorabila, o tinuta relaxata ca si atitudinea ta. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Simpatica rochita si intreaga tinuta :-) imi plac si pantofii in mod deosebit
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere