joi, 16 aprilie 2015

Echilibru in Decorarea Locuintei

Mobilarea si decorarea locuintei m-au atras intotdeauna. Ce poate fi mai placut decat sa te relaxezi in confortul propriei case, contempland incantat fiecare obiect de decor, intr-o perfecta imbinare a practicului cu esteticul? Se stie ca decorul casei reflecta personalitatea proprietarului, purtand o pregnanta amprenta personala. Un decor bine ales trebuie sa corespunda nevoilor tale si stilului de viata. Chiar am in plan sa fac unele schimbari acasa, probabil prin vara, cand (sper eu) voi avea si niscaiva timp liber la dispozitie. Trendul care ma atrage acum arata cam asa: pereti albi, mobila alba, stil shabby chic, cu usoare accente vintage (curentul acesta m-a “prins” doar intr-o mica masura) si pasteluri delicate. Am mai spus-o si o repet: pastelurile mi se par nuante timeless, nu cred ca se vor demoda vreodata. Intr-un avant creativ, am aruncat o privire online, in cautare de diverse obiecte pentru decorarea locuintei. Cautam deopotriva estetica si calitate, intrucat designul reusit nu presupune doar frumusete, ci si confort, durabilitate si usurinta in utilizare. Am inceput cu bucataria, camera in care sunt adepta modernismului si m-am oprit la un suport sticle vin elegant, din metal.
Cum bautura nu ma pasioneaza chiar deloc, cele patru sticle pe care le inglobeaza ar fi arhisuficiente pentru eventualii musafiri. Tot la capitolul bucatarie, mi-a atrast atentia un suport din inox, destinat cuburilor de gheata, cu o carcasa dubla, rotunda, perfect pentru “asezonarea” unei lemonade reci in zilele toride de vara. 
Revenind la accesoriile shabby chic, mi-ar placea un suport metalic pentru cartea de bucate, un set de borcane albe, stilizate, pentru zahar, orez, cereale, cateva cutii de ceai albe, din aluminiu si lemn, poate si un set de cookie jars dragalase.
Imi place ideea eficientizarii si optimizarii spatiului, prin evitarea incarcarii incaperilor cu lucruri inutile, insa cu evitarea caderii in extrema opusa, a spatiilor reci si austere O casa nu e completa fara o multitudine de lumanari parfumate, cativa saculeti parfumati, perne decorative, in huse asortate, cosuri de depozitare, din paie sau lemn si fotografii cu oameni dragi si momente de neuitat, in rame cu stil. In alegerea acestora, e important sa avem in vedere incaparea ca intreg, cu mobila, pereti, perdele, obiecte de iluminat si aliniamente. 
Toate articolele selectate sunt disponibile pe site-ul Homex. Ca si avantaje, exista posibilitatea de retur in termen de 14 zile, se ofera garantie 30 zile pentru toate produsele si transport gratuit la comenzile de peste 300 RON. Daca va plac alegerile mele sau aveti alte sugestii, nu va sfiiti sa comentati mai jos! 
                                 Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

Un comentariu:

  1. Ma aflu in acea perioada a vietii cand articolul scris de tine il gasesc deosebit de util. M-am mutat si cu toate ca doar in chirie simt ca trebuie sa adaug o particica din mine locuintei, sa o fac mai primitoare, mai asemanatoare mie.

    RăspundețiȘtergere