duminică, 28 iunie 2015

Floral Mint Skirt

RO:
Culoarea prospetimii, verde menta este o imbinare calda, la limita dintre verde si turcoaz. Eu aleg de obicei sa-l port in combinatie cu alb sau nuante pastel. Poate substitui cu succes negrul  atunci cand e vorba despre rochii de seara sau de cocktail si completeaza frumos look-ul ca lac de unghii.
Fusta Zara via BrandCircus, din tinuta de astazi este una speciala, nu doar prin prisma culorii proaspete, ci si prin croiala deosebita, cu volum si tinuta. Imi era putin mare, insa am ajustat-o si acum imi vine perfect. Ma duce cu gandul la venirea primaverii, la natura insufletita si copaci infloriti. Este perfecta pentru vara si poate fi purtata atat in tinute casual, cat si in combinatii mai elegante. Aruncati o privire pe site si profitati de oferta de week-end: reduceri de pana la 60% la produsele Zara si Stradivarius.
EN:
            A fresh color, mint is a warm combo in between green and turquoise. I usually mix it with white or pastels. It can successfully replace black when it comes to evening or cocktail dresses and complements the entire look as nail polish.
            The Zara skirt from Brand Circus is a special one, judging not only by its color but also by its shape and volume. It was a bit loose, but I had it adjusted and now it fits me perfectly. It makes me think about spring, resurrected nature and trees in blossom. It’s perfect for summer and can be worn in both casual and more elegant outfits.
Fusta Zara Amely White Lace/ Skirt: aici/here; Top: Promod; Sandale: New Yorker; Accesorii: C&A, Koton
                                            Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

22 de comentarii:

  1. The skirt & bag matches so well!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  2. lovelly http://iimagineunicorns.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Fustita este superba,imi place la nebunie culoarea:) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place fusta cat si ținuta eleganta si lejera pe care ai creat-o!

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superbă fustița, o are și sora mea și vreau să i-o „fur” măcar o dată!
    Îmi place și topul pe care l-ai purtat, e tare feminin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai te incurajez sa o faci! :) Multumesc, te pup!

      Ștergere
  6. Woow! E tare frumoasa fustita si imi place la nebunie cum ai combinat-o!
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ooo, ce fustita superba, imi place mult! Tu arati foarte bine in alb, eu nu stiu de ce il evit atat de mult!
    Minunat look, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Aurora mi-a confirmat gandul, o vazusem si la Catalina, e foarte frumusica.
    xo

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte draguta fusta! Arata chiar bine in contrast cu bronzul tau :)

    RăspundețiȘtergere