luni, 22 iunie 2015

Gold Temporary Tattoos

RO:
Tatuajele decorative temporare aurii sau argintii au un puternic impact vizual, putand fi chiar confundate cu bijuteriile veritabile. Sub forma de bratari impletite, coliere, pene festive, simboluri asiatice, zodiacale sau modele boho-chic, aceste veritabile manifestari de arta corporala, care adera la piele, au capatat rapid statutul de fenomen al modei. Modelul se imbiba pe piele in aproximativ 10 minute, doar cu ajutorul apei, al unor dischete demachiante si al rabdarii.
Pana recent le-am admirat doar la bloggeri din afara tarii, insa acum sunt disponibile si in Romania, la doar un click distanta, aici. Gasiti o multitudine de modele, aurii, argintii sau chiar negre, organizate pe categorii, in functie de preferinte.
Eu am optat pentru modele aurii, care sa complimenteze pielea usor sarutata de soare. Secretul este sa alegeti modelele care se potrivesc cel mai bine personalitatii voastre si sa le asortati cu accesorii complementare. Cu siguranta vor atrage priviri si chiar intrebari de tipul: “E bijuterie sau tatuaj?”
EN:
            Glided temporary tattoos have a strong visual impact, sometimes being easily mistaken for bold genuine jewelry pieces. Decorative gold and silver body jewelry, in the form of stenciled-on chain bracelets, necklaces, festive feathers, Asian, zodiac or bohemian symbols have become a true fashion phenomenon. The pattern transfers onto the skin with just a bit of water, some cotton pads and patience.
            Until recently I could only admire them on foreign bloggers, but they are finally available in Romania, here, in a wide range of patterns, golden, silver or even black.
            I went for the golden ones, the perfect complement to bronze skin. The secret is to pick the ones that work best with your personal style, then layer them with a few of your favorite accessories. They will surely draw curious looks and questions such as: ‘Is that your jewelry or is that a tattoo?’
                                         Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

19 comentarii:

  1. Those look great! I love how they look :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. I think this is one of my favourite summer accessories. I love them!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos arata! Cel de pe picior imi place cel mai mult, e foarte delicat! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Great post! :)

    http://hanaylena.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata minunat pe piele,imi plac la nebunie :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu cateva fasii de tatuaje si tot uit sa le pun, azi cred ca o sa folosesc si eu unul intr-o postare :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte frumoase tatuajele astea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac astfel de tatuaje. Chiar am cateva modele pe lista de cumparaturi si abia astept sa le incerc. :*

    RăspundețiȘtergere