joi, 11 iunie 2015

Organic Baby devine Rangali

Organic Baby, unul dintre cele mai mari magazine de produse bio si naturale sarbatoreste 6 ani de activitate intr-un mod inedit, prin schimbarea denumirii cu cea de Rangali. Sub sloganul “Be naturally beautiful”, ei introduc un nou concept, care se adreseaza acum fiecarui membru al familiei si nu doar bebelusilor si copiilor. Se subintelege ca produsele naturale, colectivul dedicat si promtitudinea serviciilor raman aceleasi.
Noul Rangali este importator si distribuitor al peste 22 game de produse importate exclusiv din UK, Franta, Germania, Spania şi Italia. Produsele se livreaza door-to-door, in toata Europa, prin curier, direct din stoc şi sunt la pret de importator.
Rafsfoind site-ul , veti descoperi o multitudine de produse tentante, apartinand unor marci cunoscute, precum Trio Verde, Jason, Alba Botanica, Born to Bio, Sheabutter Cottage si altele. Eu mi-am alcatuit deja un wishlist. Voua ce va face cu ochiul?
                                            Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

6 comentarii:

  1. Nu am auzit pana acum de acest magazin,dar cu siguranta ma voi uita sa vad ce ma tenteaza :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim pentru informație! Prin intermediul tău am aflat de acestă schimbare. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Great post!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/orange-is-new-black-with-jollychic.html

    RăspundețiȘtergere