miercuri, 10 iunie 2015

Persil Power Mix Caps

Probabil deja nu mai e o noutate pentru voi ca imi sunt dragi campaniile BUZZStore, asa ca nu am ezitat sa ma inscriu in cea organizata in colaborare cu Persil Romania. Detergentul Persil este favorit in casa noastra de multa vreme, asa ca aveam asteptari ridicate de la aceasta marca de traditie. 
Am primit o punga cu 28 de capsule din noul detergent Power-Mix Caps, 10 pachetele promotionale a cate o capsula ambalata individual, destinate prietenilor si cunostintelor, 11 pliante informative, de distribuit impreuna cu capsulele si un prosop imprimat cu logo-ul Persil, intr-o frumoasa combinatie alb-rosu.
Inovatia Persil Power-Mix Caps consta practic intr-o noua formula, ce reuneste beneficiile detergentului pudra, cu ale gelului, pentru dubla putere de curatare, chiar si la temperaturi scazute. Noul detergent 2 in 1 ia forma unor capsule pre-dozate, ce indeparteaza petele si asigura curatarea profunda a tesaturii datorita detergentului pudra, in timp ce detergentul gel mentine culorile intense si ofera un parfum de durata rufelor. 
Descrierea oficiala a capsulelor predozate te lamureste in detaliu cu privire la proprietatile lor: gelul concentrat este solubil in apa, indeparteaza petele de grasime (ciocolata, ulei, machiaj), protejeaza culorile stralucitoare si parfumeaza intens rufele. Pudra compacta actioneaza prin intermediul agentilor de inalbire pentru curatarea profunda a tesaturilor albe  si indeparteaza petele dificile, inchise la culoare (cafea, ceai, iarba, fructe de padure). 
Una sau doua capsule – in functie de catitatea de rufe spalate - se pozitioneaza direct in cuva masinii de spalat, iar deasupra lor se aseaza hainele, prosoapele si ce mai doreste fiecare. Le-am folosit atat pentru programe lungi, cat si pentru cele scurte, la temperaturi scazute si am fost placut surprinsa sa constat ca invelisul capsulei se dizolva in ambele cazuri, iar eficienta in curatare este aceeasi, puterea de spalare a produsului fiind activata imediat. Rufele raman curate, iar in cazul celor albe, culoarea se conserva, fara a se imbacsi. Mireasma de prospetime a capsulelor te invaluie de cum deschizi punga, se imprima la spalare si persista frumos pe haine. Imi place ideea predozarii, pentru ca astfel se evita imprastierea detergentului si dozajul “dupa ochi”, iar pe termen lung, se face economie.
Voi ati incercat  capsulele Persil Power-Mix? Nu uitati ca aici va puteti inscrie in campaniile de testare BUZZStore!
                     Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

8 comentarii:

  1. si eu il incerc si sunt multumita de rezultate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa citesc asta! O sa iti fac o vizita, sa vad si parerea ta. :)

      Ștergere
  2. Nu l-am incercat dar am citit numai lucruri bune despre el si cred ca merita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum citesc la tine ca il recomanda si pentru petele de ulei, l-ai incercat in acest sens?
    Cel mai mult am batai de cap cu petele vechi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am incercat inca pe pete de ulei, insa scoate petele vechi si pe cele de fond de ten mult mai bine ca Vanish. Vanish oricum mi se pare o minciuna, in cazul meu a functionat doar rar si pe pete relativ usoare.

      Ștergere
  4. catalin maguleanu13 iunie 2015, 13:49

    Si eu il folosesc si l-am pus la teste grele..pana acum l-a trecut cu bine pe toate!

    RăspundețiȘtergere