miercuri, 29 iulie 2015

Gel Crema remodelare Totala Elmiplant Body Shape





Perfecta pentru sezonul estival si nu numai, gama Elmiplant Body Shape include produse care combat celulita sau ajuta la prevenirea si reducerea vergeturilor, utilizand combinatii eficiente de ingrediente natural: Cafea Verde, Ginkgo Biloba, Fructe Acai, Bioelastina Marina, Lipofirm.

Prin combinatia de ingrediente active, gelul crema pentru remodelare totala Elmiplant Body Shape promite sa combata aspectul de “coaja de portocala” si sa contribuie la remodelarea intregii siluete in 4 saptamani. Extractul natural de Acai Berry, cu proprietati antioxidante, reda supletea si fermitatea pielii, iar complexul de ingrediente naturale Lipo-Detox accelereaza activitatea lipolitica si reduce tesutul adipos.
Produsul are aroma placuta si formula light, fiind usor absorbit in piele.
Eu l-am primit multumita fetelor de la The Cover, impreuna cu un rucsac simpatic, ideal pentru sala. Utilizat constant, in combinatie cu o dieta echilibrata, hidratare si miscare, are rezultatele scontate.

Voi ati incercat gama Elmiplant Body Shape?
                             Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

8 comentarii:

  1. N-am incercat nimic din gama asta! Aveam o relatie buna cu produsele Elmiplant intr-o vreme. Daca imi spune cineva calea prin care sa ma autoeduc pentru a aplica un astfel de produs cu consecventa... eu il cumpar! :D
    Multumesc pentru prezentare, Madalina! Pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Imi place si rucsacul! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem asta in comun. :) Ai putea sa-ti impui sa-l folosesti zilnic, dupa dus. Te pup, draga mea!

      Ștergere
  2. Nu am incercat aceasta gama dar ma tenteaza :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, este un produs foarte bun...Merita incercat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa citesc ca l-ai testat si ti-a placut!:)

      Ștergere
  4. Cred ca am sa incerc si eu...mereu ma intereseaza cremele remodelatoare !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere