luni, 6 iulie 2015

Gel de curatare si Crema de fata La Roche Posay


Pe timp de vara, tenul are uneori tendinta sa o ia razna. Conform zicalei, e mai bine sa previi decat sa tratezi, asa ca eu incerc mereu sa am la indemana produse adresate tenului mixt sau gras. Nu se stie niciodata cand e nevoie de ele. Preferatele mele si singurele la care revin de ani buni sunt cele din gama Effaclar, La Roche-Posay, o gama cu traditie, avand 25 de ani de expertiza dermatologica in tratarea tenului cu probleme. Cosmeticele frantuzesti, laudate si apreciate in intreaga lume pentru calitatea lor, au acel „je ne sais quoi“, care te cucereste iremediabil si te determina sa le tot reachizitionezi.
Despre Effaclar gel de curatare La Roche Posay am scris in detaliu in urma cu aproape 3 ani aici. Timpul a trecut si imi place la fel de mult. Este un gel de curatare a tenului, prevazut cu sistem de dozaj tip pompa, o singura doza facand suficienta spuma pentru intreaga fata. Are un miros placut, curata delicat tenul, diminueaza vizibil porii, nu usuca si nu irita. Tenul ramane proaspat si revigorat datorita agentilor de curatare special selectionati pentru pielea sensibila. Elimina impuritatile si excesul de sebum, lasand pielea curata si limpede. Este imbogatit cu apa termala La Roche Posay calmanta si antiiritanta. Are pH 5.5, nu contine sapun, alcool, coloranti sau parabeni.  Eu am ales flaconul de 400 ml, profitand de pretul special, pentru ca ultimul pe care l-am avut mi-a ajuns aproape un an de zile.
Am adaugat comenzii mele si crema de fata La Roche Posay Effaclar H, o noutate pentru mine. Are 40 de ml si este recomandata tenului mixt, gras sau cu tendinte acneice. Textura este usoara, se absoarbe rapid, lasand pielea curata, matifiata, dar hidratata si luminoasa in acelasi timp. Practic, tenul isi recapata confortul, supletea si elasticitatea. Descrierea oficiala o recomanda pentru hidratarea  pielii grase, fragilizate de tratamentele care provoaca xeroza (uscarea). Furnizeaza lipidele necesare pentru reconstructia filmului hidro-lipidic protector, contine Ceramide 5 (brevet inregistrat) pentru a intari functia de bariera a pielii, apa termala si Bisabolol, pentru calmarea iritatiilor si a rosetii. Nu functioneaza in cazul imperfectiunilor, insa efectele de calmare si redare a echilibrului tenului agresat sunt vizibile dupa chiar primele utilizari. Se recomanda aplicarea zilnica, dimineata si seara, pe pielea curata.


Ca bonus la comanda, am primit o mini crema La Roche-Posay Hydreane BB, combinatie intre crema hidratanta si baza de machiaj, cu efect de netezire, luminozitate si improspatare a tenului. Crema 2 in 1 tonifica pielea, acopera zonele cu roseata si micile imperfectiuni. As spune ca gradul de acoperire este mic spre mediu. Are in componenta apa termala si ingrediente hidratante, precum glicerina, acid hialurornic, uleiuri vegetale si unt de Shea. Mai mult, produsul contine filtru UV, protejeaza pielea de radiatiile UVA si UVB, este hipoalergenic si nu contine parabeni. Are o textura matasoasa, ce nu ingrasa tenul si nu blocheaza porii, fiind perfecta pentru toate tipurile de piele, inclusiv cea sensibila.
                                Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

8 comentarii:

  1. imi plac prousele lor, cred ca gelul de curatare o sa-l incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. I like cosmetics from this brand ;)
    Kiss from Poland!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am glad to read that! Kisses back from Romania! ;)

      Ștergere
  3. da, vara e greu cu tenul, tot se ingrasa.mersi pentru review.pupi

    RăspundețiȘtergere
  4. Produsel La Roche-Posay sunt minunate, si cu siguranta merita incercate :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt perfect de acord cu tine! Te pup! :)

      Ștergere