duminică, 12 iulie 2015

Playground

RO:
O tinuta vesela si colorata, pentru o zi in parc, in care mi-am amintit de perioada copilariei. Si ce modalitate mai potrivita de a face acest lucru decat explorarea unui loc de joaca, incercarea pe rand a leaganului sau a balansoarului?
Am purtat un top Cache Cache galben, cu buline si o pereche de pantaloni Stradivarius, ambele de pe Brand Circus.
EN:
A simple, colourful outfit for a day in the park, reminiscing childhood. And what better way to do that than exploring a playground, trying the swing and other equipment available?
I wore a polka dot yellow Cache Cache top and a pair of dark blue Stradivarius pants, both from Brand Circus.
Top: aici/here; Pantaloni/Pants: aici/here



                                              Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

8 comentarii:

  1. Îmi place topul tău... ador culoarea galbenă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wonderful dotted top!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tinuta ta, iar sandalele sunt adorabile! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa mereu! imi plac sandalutele, bluzita, parul, totul! pupii

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa si inspirata tinuta :) Pupici

    RăspundețiȘtergere

  6. This is truly amazing… great sense of style! Have a lovely day <3


    http://anatkoren.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere