luni, 3 august 2015

Golden Burgundy

RO:
E atat de cald incat pana si adierea vantului e fierbinte. Termometrul a depasit in ultimele zile 30-35 de grade, vremea e torida de-a dreptul si e un supliciu sa iesi din casa pentru a te indrepta oriunde altundeva decat catre plaja. Pentru a contracara caldura, am purtat o tinuta lejera: bluza Stradivarius de pe Brand Circus, vaporoasa, cu mici detalii aurii pe fond visiniu, mult mai frumoasa in realitate decat reusesc fotografiile sa surprinda.
Va doresc o zi minunata, plina de zambete!
EN:
            It’s so hot outside that even the wind blow feels warm. The thermometer jumped over 30-35 Celsius degrees in the last few days, the weather is a literal steam and it’s a true sacrifice to go outside to do anything but head for the beach. To fight the heat, I chose a vaporous Stradivarius top from Brand Circus, with small golden details on a burgundy background, much more beautiful than the pictures can capture.
            Bluza/Blouse: aici/here; Pantaloni/ Pants: Stradivarius; Sandale/Sandals: C&A; Geanta/Bag: Bershka; Ceas/Watch: Fossil
Have a wonderful day and don’t forget to smile!
                                              Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

16 comentarii:

  1. Love this look! :) You are so beuatiful <3

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa! pantalonii as scurta sau indoi, sa se vada glezna.pupp

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Eu imi gasesc greu pantaloni suficient de lungi pentru mine, deci nu imi vine sa scurtez nici o pereche! :) Iar sandalele sunt inalte, urca deasupra gleznei. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta tinuta, imi place mult bluzita :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Topul e foarte frumos, regasesc in el combinatia de culori purtata de mine in ultima tinuta.
    xox

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, tinutele se potrivesc! :) Te pup!

      Ștergere
  6. Frumos topul, categoric l-as purta, culoarea burgundy numarandu-se printre preferatele mele. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E tare faina tinuta, chiar e pe gustul meu, si pare foarte lejera.Iti sta foarte bine.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ti-am citit postarile si acum caut raspunsurile tale; constat ca nu am lasat comment! Shame on me!
    Mi-a placut foarte mult tinuta asta! Am remarcat contrastul de efect dintre alb si burgundy, faptul ca te avantajeaza foarte mult nuantele, iti pun in valoare parul, ochii, pielea! Nice long legs! :D
    Pupici multi, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere