marți, 20 octombrie 2015

Gel igiena intima Apimond



Cosmeticele bio sunt favoritele mele cand vine vorba de ingrijirea personala, asa ca nu puteam spune nu unui gel pentru igiena intima cu apa de mare si propolis. Cu ingrediente active, ca apa de mare, extract de galbenele, extract de propolis, aloe vera si acid lactic, gelul pentru igiena intima Apimond are proprietati antibacteriene, antifungice si antiinflamatoare, protejand in mod natural zona intima, fara a afecta PH-ul.
Datorita ingredientelor naturale, provenite din medii controlate biologic, produsul protejeaza si curata in mod delicat zonele sensibile, calmeaza iritatiile, hidrateaza si dezinfecteaza, confera prospetime si mentine echilibrul florei.
Este recomandat pentru utilizare zilnica deopotriva in igiena intima masculina si feminina. Se foloseste ca un sapun lichid normal, apoi se clateste cu apa din abundenta.
Este primul meu produs Apimond si mi-a deschis apetitul pentru a incerca si alte cosmetice avand la baza veritabile cockteiluri de produse apicole, plante, seminte, fructe si flori, apartinand acestui brand romanesc. Chiar am vazut pe site cateva creme si seruri pe baza de venin de albine, celule stem, laptisor de matca, miere si diverse uleiuri care imi fac cu ochiul.

                                    Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

10 comentarii:

  1. Pare foarte interesant, ma tenteaza si pe mine :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. da, este un produs util, am folosit, dar cum imi place sa testez, l-am schimbat!

    RăspundețiȘtergere
  3. E de incercat, mai ales daca e bio.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat niciun produs Apimond pana acum, cred ca produsul testat de tine este o prima varianta de incercare. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la testat atunci, astept si parerea ta! :)

      Ștergere