sâmbătă, 7 noiembrie 2015

C&A The Denim


In perioada 5-8 noiembrie sunteti invitati sa descoperiti standul C&A The Denim din Maritimo Shopping Center Constanta, zona Info desk. Un expert denim va va consilia in alegerea croielii si a nuantei de jeans care sa va avantajeze. Vizita la stand va aduce, in plus, un voucher de 25% reducere la achizitionarea oricarei perechi de jeans in perioada mentionata. Eu mi-am ales deja perechea favorita. Spor la cumparaturi!
                                    Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

6 comentarii:

  1. Imi plac mult, sunt intr-o nuanta asemanatoare cu ce am si eu acasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt frumosi tare , sa ii porti sanatoasa si sa te bucuri de ei !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. am ratat voucher-ul, nu eram acasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca vor mai fi ocazii. Am vazut ca sunteti plimbareti, foarte frumos, cu asta ramaneti! ;) Te pup!

      Ștergere