miercuri, 18 noiembrie 2015

Fard de Pleoape Green People – Night Forest

RO:
Prima mea comanda de pe Rangali de dupa adoptarea noii denumiri a fost un fard de ochi organic Green People. Am optat pentru varianta Night Forest, potrivita mai ales ochilor caprui-negri. Contine 2 pastile de fard compact, in nuantele Tawny Owl si Mink Brown, fiind disponibil si in variantele City Sky (gri si beige), respectiv Royal Tea (roz si teal). Ambalajul este realizat din materiale reciclabile si prevazut cu oglinda. Fardul contine minerale, siliciu, ulei de jojoba, vitamina E si ceara de albine.  Nu contine talc, nu irita si permite pielii sa respire. Nuantele sunt cremoase, se distribuie usor de pleoapa si rezista pe intreg parcursul zilei, fara a se strange in pliu, fara primer.
Alaturi de produse de machiaj organice, pe site-ul Rangali gasiti si alte optiuni marca Green People: produse pentru ingrijire orala, diverse lotiuni si creme, exfoliante, tratamente antiacneice si produse destinate ingrijirii parului.
EN:
            My very first order from Rangali after the site was renamed consisted of an organic make-up product from Green People. I went for the Night Forest duo eye shadow, perfect especially for brown and black eyes. It has two shades (Tawny Owl and Mink Brown), but you can also find it in grey and beige (the City Sky version) or pink and teal (Royal Tea). The packaging is made from recycled products and contains a small mirror. 
                                      Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

8 comentarii:

  1. Those shades look lovely! I think it is great that the packaging is recycled.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam de aceste produse, nu cred ca am farduri organice dar poate ar fi timpul sa le incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant un fard organic,nu am un àstfel de fard.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat niciun produs de la acest brand insa am citit multe pareri bune despre el. Fardurile arata foarte bine, imi plac mult nuantele. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Habar nu aveam de aceste produse ! Eram curioasa sa vad cum se vede pe piele !E super ca rezista mult fara primer !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am incercat,mersi pentru prezentare! puppp

    RăspundețiȘtergere