luni, 3 aprilie 2017

Spring at last



RO:
E oficial primavara la Constanta. Temperaturile sunt in crestere, zilele sunt tot mai insorite si eu nu pot decat sa ma bucur, mai ales ca am avut parte de ierni lungi si aspre in ultimii ani. A venit, in sfarsit, momentul sa va improspatati gaderoba, sa purtati perechea favorita de ochelari de soare, camasi colorate si balerini!
EN:
Spring is officially upon my hometown! Temperatures are steadily warm, the sun is shining and I am definitely happy, since winters have been rough here the last few years. Time to refresh your wardrobe, to take your favorite sunnies, colourful shirts and flats out for a spin!

                    Follow me on Facebook, Instagram, Twitter and Bloglovin  

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :) Asa a fost dintotdeauna? Pt k atunci cand eram mici primavara = scoala si vara era la putere. Nah mean?

      Ștergere
    2. Dintotdeauna. Sunt născută primăvara, ma simt cel mai bine in anotimpul asta. Imi place si vara, dar nu e favorita. Inteleg ca la tine este, nu? :)

      Ștergere
    3. Da, ca anotimp favorit, da. Dar de cativa ani incoace am observat ca nu prea mai conteaza asa mult anotimpul, cat conteaza soarele. Trebuie sa am soare in viata mea, ma inspira mult. Ca si iarna asta grea, care a trecut. Cum a iesit soarele, intr-o zi, m-am aruncat in zapada si am stat acolo cu ochii pe cer 2 minute, cred. :))))
      Totusi, vara mergi in Vama? Cel putin mie nu-mi par genul sa bei mult, poate doar ocazional.

      Ștergere
    4. Adevarul e ca in ultimii ani, de cand cu schimbarea climei, se incalzeste foarte greu primavara. Dar tot ma bucur de zilele cu soare. Pe de alta parte, si verile sunt mai scurte si mai reci. Imi aduc aminte ca in copilarie alergam in tricou in curtea scolii de prin martie.
      Merg in Vama destul de rar, dar imi place atmosfera de acolo. Si nu, nu beau :))

      Ștergere
    5. Veri mai scurte si mai reci? Mmmmm, I don't know about that ...
      Dintre Vama, Mamaia sau undeva chill, ce preferi?

      Ștergere