luni, 25 august 2014

Apa minerala Elmiplant Pure Moisture

RO:
La final de vara, vreau sa va povestesc despre ajutorul meu de nadejde in vreme de canicula: apa minerala Elmiplant Pure Moisture. Suntem 70% apa, iar deshidratarea se reflecta la nivelul pielii, care capata un aspect obosit, rigid, tern. Apa minerala Pure Moisture de la Elmiplant promite hidratarea si revigorarea epidermei printr-o simpla pulverizare. Continutul sau bogat in saruri minerale si oligo-elemente, precum magneziu si calciu ajuta la cresterea nivelului de hidratare a pielii, conferind, simultan, efect de prospetime si tonifiere. Toate la o pulverizare distanta.
Produsul are intrebuintari variate: vara la plaja, pentru un efect racoritor, la birou, pentru improspatarea machiajului peste zi, in calatorii, iarna, pentru hidratare de sine statatoare sau inaintea aplicarii cremei. Produsul poate fi utilizat deopotriva pe ten si corp, nu are contraindicatii, nu contine parabeni, parafine sau coloranti. Mai mult, pretul recomandat, de 16 lei pentru 150 ml nu are concurenta in randul apelor termale din farmacii.
EN:
            At the end of summer I want to tell you about by best friend in times of heat: Elmiplant Pure Moisture mineral water. We are 70% made from water, hence dehydration is easily reflected by our skin, which begins to look tired and dry. Elmiplant Pure Moisture mineral water promises to hydrate and refresh skin through mere spraying. The product can be used: at the beach, for a refreshing effect, at the office, for redoing one’s make-up during the day, while traveling and even in the cold season, by itself of before applying your usual cream. 
                                         Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

11 comentarii:

  1. Am mai citit pareri pozitive despre aceasta apa minerala si consider binevenita confirmarea ta! Verile trecute foloseam spray-uri cu apa termala. Poate unde vara aceasta a fost cu temperaturi cuminti, n-am mai simtit aceasta nevoie! Dar vor mai fi atatea alte veri... :)
    Am retinut si-ti multumesc!

    Multi pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt dependenta de apa termala si in sezonul rece. Mi se pare ca "potoleste setea" tenului si completeaza frumos crema de fata. Aceasta este o varianta foarte buna si deloc scumpa. :) Te pup!

      Ștergere
  2. Si eu am mai vazut pareri pozitive. Momentan folosesc apa termala Avene, pe care am castigat-o la un concurs pe pagina lor. Nu stiu insa daca o voi recumpara, pretul comparativ cu aceasta este urias..
    Chiar mi-ai starnit cu adevarat interesul pentru produs.
    Multumesc mult, te pup ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reusit sa-ti starnesc interesul! :) Sunt sigura ca iti va placea! Te pup!

      Ștergere
  3. Chiar si eu mi-am luat la munte o apa termala dar totul s-a desfasurat incat nu am mai desfacut-o. E de tinut minte. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearc-o si pe aceasta cand termini ce ai deja, merita! ;)

      Ștergere
  4. Am mai citit pareri pozitive despre ea si tot zic ca o iau si eu sa o incerc dar nu am reusit. Pare tentanta.

    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un produs bun, iar raportul calitate-pret e excelent! :) Pupici!

      Ștergere
  5. Eu nu am folosit acest produs insa pretul este foarte ok si cred ca merita incercat. Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am avut una marca proprie Auchan si ai dreptate, este un produs de care sa nu te dezlipesti vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca esti de acord cu mine. Am incercat-o si eu pe cea din Auchan, aceasta este mai buna, crede-ma! :)

      Ștergere