marți, 21 octombrie 2014

Noutati Cosmetice

Astazi povestim despre ultima comanda Aoro, comanda pe care am asteptat-o cu sufletul la gura, datorita unuia dintre produsele aflate in componenta ei. Motivul implica o scurta istorisire: Sunt fan al brand-ului Victoria’s Secret de la primul contact cu produsele lor, in 2007, cand am calatorit in Regatul Unit si am prins unele promotii consistente. Se intelege, deci, ca aveam asteptari similare in recenta mea vacanta la Istanbul. Zis si facut: am mers la mall special pentru acest magazin, insa, in spiritual zicalei: “la pomul laudat sa nu te duci cu sacul”, am avut parte de o mare dezamagire: preturile erau triple fata de ceea ce imi aminteam eu din UK si duble fata de cele practicate la noi, in mediul online. Cum nu imi place risipa, am decis sa ma las pagubas si sa imi indeplinesc dorinta la intoarcerea in tara.
Mi-a fost dificil sa optez pentru un singur sortiment din multitudinea de arome disponibile pe site-ul Aoro, am tot cautat review-uri si clasamente in mediul online si, in final, am ales Lapte de corp Victoria’s Secret Pure Seduction. Are un ambalaj delicios, in stilul ce a consacrat brand-ul Victoria’s Secret, 250 ml, aroma persistenta, extrem de dulce si delicata, care susprinde, insa, prin note de varf fresh, fructate. Ma tenteaza si comandarea unui body mist in viitor, la fel cum tanjesc dupa laptele de corp Victoria’s Secret Vanilla Lace, pentru ca sunt o iubitoare a aromei de vanilie in produsele de ingrijire.
A doua mea optiune a fost emulsia pentru spalare Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit, pentru ca reprezinta o gama ale carei produse nu m-au dezamagit, in care am incredere. Are consistenta unui gel, de culoare roz deschis, care se transforma in spuma, la contactul cu apa. Aroma discreta, dulce-amaruie, a grapefruit-ului, un fruct pe care eu il iubesc, trezeste simturile. Promite sa curete eficient tenul, fara a provoca iritatii. Tehnologia MicroClear e responsabila pentru curararea in profunzime si eliminarea impuritatilor, indepartarea punctelor negre si prevenirea formarii lor. Visibly Clear Pink cu extracte de aloe si musetel calmeaza pielea expusa influentei negative a factorilor externi, lasandu-o perfect hidratata, luminoasa si matasoasa. Contine extracte de musetel, cu efect antiseptic si antiinflamator, aloe, cu efect calmat si hifratant si citrice (grapefruit, pomelo), cu efect de revigorare si luminozitate asupra tenului. Eu il aplic in fiecare dimineata si seara, pe pielea curata, umeda, prin masaj usor, apoi il clatesc. Tenul ramane curat, hidratat si luminos, iar, in timp, imperfectiunile se diminueaza si aspectul general se imbunatateste vizibil.
In stilul caracteristic Aoro, am putut sa imi aleg un esantion drept cadou. Am optat pentru Moschino I love love, un parfum tanar, jucaus, nonconformist, deloc complicat. Eram curioasa sa testez un parfum apartinand acestei marci pe indelete, pentru ca pana acum singurele mele contacte cu ele au fost la rafturile magazinelor. In cazul acestuia, m-a atras ambalajul jucaus, futurist al produsului full-size. Notele de varf sunt portocala, lamaia, coacazul si grapefruit-ul, cele de baza, scortisoara, papura, lacramioarele, ceaiul de trandafir, iar cele de baza: mosc si lemn de santal.
Va tenteaza ceva din produsele comandate de mine?
                  Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

4 comentarii:

  1. sunt fana declarata VS! sunt fenomenale :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc produsele VS, am si eu Pure Seduction, dar untul de corp. Doamne, cat de frumos miroase...si isi pastreaza mirosul mult timp. Stiu ca sunt scumpe, dar merita banii. Anul trecut cand am fost in Londra, am intrat in magazinul VS. Am avut senzatia ca sunt intr-o poveste, totul era roz cu alb, multe oglinzi, lenjerie intima, cosmetice, mirosea divin....singura nota discordanta o facea sotul meu care nu a ramas afara pentru ca era foarte frig...era singurul barbat de acolo:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu iubesc produsele VS, am parfumul bombshell+ mistul adus de sotul meu din amsterdam, lip gloss, parfumelul Strawberry&champagne, si Ravishing love, crema de corp de nectarine si bujori Hello Darling...Nu pot compara preturile pentru ca acestea au fost in aeroport gasite si sigur au alte preturi. Doar la Istanbul in cel mai mare mall european Cevahir Mall preturile mi s-au parut rezonabile. Iubesc produsele lor si avem noroc ca le gasim si online.

    RăspundețiȘtergere