marți, 24 februarie 2015

Masca Hidratanta Tresemme



RO:
Am facut cunostinta cu produsele Tresemme in urma vacantei petrecute la Madrid, cand am achizitionat un sampon si o masca de par. Samponul ca samponul, insa masca m-a surprins extrem de placut, lasand parul moale si sensibil mai usor de descurcat. Se intelege, deci, bucuria mea atunci cand am gasit produse Tresemme si in Romania - mai exact pe site-ul Triodeluxe. Am testat masca hidratanta Tresemme mai bine de o luna, aplicand-o la fiecare spalare, de doua ori pe saptamana. Se aplica dupa samponare, pe parul clatit usor, evitand zona scalpului. Se limpezeste dupa cateva minute (cam 5, in cazul meu). Are o consistenta densa (din experienta mea, mastile si balsamurile apoase nu au nici un efect), cremoasa si un parfum dulce, care persista in par, dupa spalare. Parul ramane moale, hidratat, revitalizat si stralucitor. Este un produs bun, pe care il recomand. Pretul sau este de 46 lei, pentru 500 ml. L-ati incercat? Ma tenteaza si varianta pe baza de keratina, pe care o gasiti aici.
EN:
            I was introduced to Tresemme during my first vacation in Madrid, when I bought a shampoo and a mask. They were both good, but I remember thinking the mask was exceptional, leaving hair soft and a lot easier to comb. You can imagine my excitement upon discovering that Tresemme products were actually available in Romania- here, to be more precise. I tested the Tresemme Moisture Rich Mask for over a month, twice per week, after washing my hair. I apply it on wet hair, after shampooing and rinse it after approximately 5 minutes. It has a creamy consistency (from my experience, extremely liquid hair masks are useless), and a sweet, lasting smell. It leaves hair soft, hydrated and shiny. It’s a high quality product, which I would recommend anytime. Have you tried it? I am also temped by the keratin version, available here.
                               Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

12 comentarii:

  1. Nu am incercat masca si chiar m-ar tenta! In schimb, am folosit un sampon si un balsam Tresemme si sunt multumita de calitatea lor!
    Ai dreptate in ceea ce priveste produsele de acest tip ce au consistenta apoasa...

    Multumesc pentru review! Pupici, Madalina! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat nimic de la Tresemme, dar o prietena buna era mare fana. Avand in vedere ca mi se termina masca de par, o sa am in vedere aceasta masca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita incercata, crede-ma. :) Sa-mi spui daca ti-a placut.

      Ștergere
  3. eu am un balsam tresemme si sunt foarte multumita de el :).

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac si mie produsele Tresemme. momentan folosesc un sampon si un tratament din gama Diamante. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Varianta cu keratina parca ma atrage mai mult :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere