miercuri, 29 aprilie 2015

Pila Electronica Scholl Velvet Smooth


M-am inscris la o noua campanie BUZZStore, de aceasta data in colaborare cu Scholl Romania si am primit spre testare pila electronica Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant. Pachetul contine pila electronica, un capat rotativ abraziv, 4 baterii tip AA si un capac protector. Capatul rotativ pe baza de Micralumina are particule micro-abrazive, ce permit utilizarea cu succes a pilei o perioada indelungata. Se recomanda utilizarea doar pe pielea uscata.
Pila mea a venit la pachet cu un ser intens hidratant Scholl si brosuri informative, (pe care le-am distribuit prietenilor si cunostintelor), toate formand kit-ul de buzzer. Nu uitati ca va puteti inscrie si voi la viitoarele campanii de testare BUZZStore, aici.
Este un produs eficient, usor de utilizat, cu rezultate notabile dupa chiar prima folosire. Se recomanda utilizarea la cateva minute dupa dus, insa eu am folosit-o si pe pielea perfect uscata, cu rezultate similare. Pila indeparteaza cu succes stratul de piele moarta de pe calcaie, ba chiar actioneaza eficient contra bataturilor. Trebuie doar sa insistati in zonele problematice. Stratul de piele moarta este transformat intr-o pulbere alba, de aceea va recomand sa o folositi deasupra unui prosop. Ma asteptam sa gadile, insa are un efect abraziv placut, ca o plimbare pe nisipul fin. Daca apesi prea tare, are tendinta de oprire sau incetinire, deci nu exista riscul de a te rani.
Dupa exfoliere, eu am utilizat serul intens hidratant pentru picioare Scholl si am purtat sosete pe perioada noptii, pentru maximizarea efectului de "happy feet"(poza cu sosetele mele zambarete spune totul).
Este usor de depozitat si curatat. Capul rotativ se detaseaza facil, prin actionarea butonului din lateral si tragere. Nu este tocmai silentioasa, insa zgomotul produs este mai degraba un zumzait, nefiind suparator. Este solutia ideala pentru o piele fina, ingrijita a picioarelor in propria casa, departe de stresul pedichiurii la salon, adesea incomoda, scumpa sau deloc igienica.
               Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

3 comentarii:

  1. am varianta de anul trecut,prima. foarte utila.

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilul rasfatat din mine apreciza produsele la care rezultatele sunt vizibile dupa prima utilizare! :D Hihiii, cat de funny sunt sosetele!

    Multumesc pentru review, e clar ca a fost mare rateu faptul ca nu m-am inscris in campanie!
    Pupicei multi, Madalina!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e un produs bun, il recomand cu placere! Cat despre sosete, sunt printre favoritele mele, am si cu soricei! :) Vezi ca azi e ultima zi de inscriere in campania Persil. Go for it!

      Ștergere