duminică, 23 august 2015

Noile batoane pentru controlul greutatii Gerlinea

Cea mai noua campanie BUZZStore la care particip are ca subiect produsele pentru controlul greutatii Gerlinea. Create de nutritionistii francezi, acestea au un continut echilibrat de nutrienti: minim 20% proteine (importante pentru mentinerea masei musculare), vitamine si minerale, pentru vitalitate si echilibru. 
Coletul pentru testare contine 2 cutii din noile batoane inlocuitoare de masa pentru controlul greutatii Gerlinea, aroma Moka si Alune-Vanilie, accesorii de plaja Gerlinea (geanta de plaja, papuci si palarie) si materiale informative.
Nu am cine stie ce experienta cu produsele dietetice. Sunt de parere ca secretele unei siluete armonioase sunt dieta echilibrata, exercitiile fizice regulate si consumul de lichide. Mi-am dorit, insa, sa incerc batoanele Gerlinea, pentru ca mi se par potrivite in ideea inlocuirii mesei de la serviciu, pe timpul zilei, atunci cand nu ai timp pentru ceva mai consistent sau pe post de gustare la indemana in excursii sau calatorii. In plus, cateva kilograme in minus sunt binevenite, mai ales in perioada verii, cand ne dorim sa aratam bine in costum de baie.
Incep prin a va spune ca batoanele sunt absolut delicioase. Am facut eforturi de vointa sa ma limitez la doar doua la o masa, in special in cazul variantei Alune-Vanilie, care s-a epuizat prima. Sunt destul de dulci si mi s-a intamplat sa simt nevoia de “ceva sarat” dupa ce le-am consumat, mai ales pe post de masa principala. Au fost zile cand am mancat un baton, sub forma de gustare, intre pranz si cina. Din cele 12 primite spre testare, 7 le-am consumat eu, iar 5 au ajuns la mama si la prietene, insotite de brosuri informative. Doua astfel de batoane au impreuna doar 208 calorii, fiind un real ajutor pentru pierderea sau mentinerea greutatii, inlocuirea unei mese sau compensarea unui exces culinar. Sunt hipocalorice, bogate in proteine, contin 12 vitamine, 11 minerale si o cantitate optima de glucide si lipide.

Le-as cumpara, mai ales pentru inlocuirea gustarilor, atunci cand am de alergat prin oras, a desertului si chiar a mesei principale, la serviciu, in zilele aglomerate.
Le gasiti pe site-ul Nutrivita, pretul unei cutii cu 6 batoane fiind de 18,4 lei. Am studiat site-ul si am vazut numeroase alte produse pentru controlul greutatii: shake-uri, creme, supe sau biscuiti. Astept sa-mi spuneti daca le-ati incercat sau daca va tenteaza. Nu uitat ca aici va puteti inscrie in campaniile de testare BUZZStore!
                                  Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

10 comentarii:

  1. Eu am incercat biscuitii si batoanele mai demult si stiu ca sunt absolut delicioase.
    Miam,miam
    Tot sa fii la dieta si sa consumi produsele lor.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm, eu sunt predispusa la dependente in aceasta privinta! :))
    Le voi cauta, vreau sa vad cum sunt!

    Multumesc pentru prezentare, Madalina! Pupici multi!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesante aceste batoane, merita incercate :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Arată absolut delicios! ♥ Vreau să le încerc și eu.

    Te pup!
    www.gabriela-popescu.com

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt delicioase, mi-e si frica...as tot manca :)

    RăspundețiȘtergere