joi, 25 mai 2017

Shake-urile proteice Gerlinea




Am avut parte de o iarna lunga si grea si de vreo luna incoace vad peste tot in jur oameni care fie au inceput, fie au reluat lupta pentru o silueta armonioasa, printr-o alimentatie echilibrata, dublata de miscare. Fie ca ti-a propus sa-ti recastigi silueta, sa dai jos cateva kilograme sau doar iti mentii greutatea constanta, o dieta nu ar trebui sa fie un chin, ci o schimbare de atitudine: sa inveti sa ai grija de tine, adoptand un stil de viata sanatos si echilibrat, pentru a arata si a te simti bine.

Dezvoltate de nutristionisti francezi, produsele Gerlinea au in componenta ingrediente exclusiv alimentare, alaturi de proteine, vitamine si minerale, acoperind o mare parte din nevoile de nutrienti ale organismului. Au un nivel caloric scazut, o gama variata de arome si formate practice, usor de luat in geanta: batoane, biscuiti, shake-uri, concentrate din plante.  
Preferatele mele sunt batoanele, insa in cadrul ultimei campanii BUZZstore am avut ocazia sa incerc shake-urile proteice Gerlinea, o alta categorie de substitute de masa gustoase si practice. Va reamintesc ca puteti participa si voi la campaniile de testare prin simpla inscriere aici. Disponibile atat gata preparate, cat si sub forma de pudra predozata, shake-urile sunt gustoase, satioase, bogate in nutrienti si usor de luat la birou, intr-o zi plina sau in deplasari. 
Favoritul meu este cu aroma de fructe exotice, insa nici varianta milkshake ciocolata nu mi-a displacut, mai ales ca, fiind pudra predozata, l-am putut lua cu mine in shakerul perfect asortat starii de bine date de o alimentatie echilibrata. Am consumat aceste shake-uri atat ca gustare, cat si la mesele principale, alaturi de fructe sau legume, pentru ca de sine statatoare nu mi s-au parut suficiente, mai ales ca sunt o persoana activa si fac miscare constant. Daca le consumati in paralel cu o alimentatie echilibrata si exercitiu fizic regulat, cu siguranta veti obtine rezultatele scontate. Voi consumati produse Gerlinea? Le gasiti la raionul Dietetice din marile lanturi de magazine sau online aici, cu livrare rapida in toata tara!
                   Follow me on Facebook, Instagram, Twitter and Bloglovin 

Un comentariu:

  1. Eu am intrat cu intarziere la dieta (adica acum aproape o luna) si rezultatele se vad. O sa ma interesez si eu de aceste produse, prietenului meu ii plac mult shake-urile proteice, eu pana acum n-am fost mare fan.

    RăspundețiȘtergere