vineri, 13 decembrie 2013

I Love…Lemons& Limes Nourishing Body Butter

EN:
            Today I’ll be reviewing my favorite product when it comes to skin pampering as of lately: I Love…Lemons& Limes Body Butter from I Love Cosmetics. Judging by its name, I was expecting a fresh, citrus-like smell. I was pleasantly surprised to find that is has a delicious, fruity, sweet scent, similar to that of fruit flavored candy. I even got amused by reading the recommendation on the back of the package: “Warning: I am not food; please do not swallow me. I am for external use only. Keep me out of the reach of children”.
            It has a dense, non-fat, extremely hydrating texture. It gets easily absorbed once applied, so that is can even be utilized after morning showers, when you’re rushing to get dressed and ready for work. The scent stays on your skin for several hours, while the hands feel pampered and nourished also. The product has 200 ml, which I believe will last me for 3-4 months, since the small amount necessary per use. On top of everything, the price is budget-friendly.
RO:
Astazi va voi vorbi despre produsul meu favorit in materie de hidratare din ultima perioada: untul de corp I Love…Lemons& Limes de la I Love Cosmetics. Judecand dupa denumire, prima mea asteptare a fost o aroma fresh, usor acrisoara. Am avut insa surpriza placuta sa simt, in schimb, un miros delicios, dulceag, foarte similar bomboanelor de fructe Silvana pe care le savuram in copilarie. Chiar m-am amuzat, coraland aroma produsului cu avertismentul de pe spate: “Nu sunt un aliment. Va rog nu ma inghititi. Sunt destinat doar utilizarii externe. Nu ma lasati la indemana copiilor!“
            Are o textura densa, fara a fi grasa, extrem de hidratanta. Se absoarbe rapid in piele, nelasand o pelicula usuroasa, asa ca poate fi aplicat inclusiv dupa dusul de dimineata, cand va grabiti sa va imbracati pentru serviciu. Aroma persista pe piele vreme de cateva ore, iar mainile se simt, si ele, rasfatate si hidratate, dupa aplicare. Produsul are 200 ml, care cred ca imi vor ajunge lejer 3-4 luni, avand in vedere cantitatea mica necesara pentru un efect optim de hidratare. Pretul de aproximativ 30 lei mi se pare excelent, in raport cu nivelul calitativ.

            Valabilitate: 12 luni
                                     Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

14 comentarii:

  1. Review sounds amazing!!!
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat pana acum nici un produs "I love" dar dintotdeauna mi-a placut ambalajul lor :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar nu am incercat nimic de la ei, dar pare un produs tentant!

    RăspundețiȘtergere
  4. oare e normal sa salivez dupa un unt de corp? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe acesta nu l-am încercat, dar mă tentează de o vreme. Am avut untul de corp cu aromă de vanilie și înghețată și mi-a plăcut mult ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe acela il am pe lista "de incercat". Vanilia e favorita mea in materie de arome pentru creme de corp.

      Ștergere