luni, 23 decembrie 2013

Masca de par restructuranta cu ovaz, jojoba si migdale Bjobj

Ce spune producatorul:
Masca de par bogata in ingrediente vegetale (extract de ovaz bio, ulei de jojoba bio, ulei de migdale bio, ulei de macadamia bio)  cu proprietati hidratante si restructurante. Masca este indicata pentru parul uscat, vopsit, deteriorat si fragil. Uleiurile vegetale din compozitie hidrateaza, revitalizeaza si reda stralucire parului deteriorat, fragil, vopsit, uscat. Extractul de ovaz care se foloseste in produsele cosmetice bio marca Bjobj este obtinut printr-un procedeu care nu implica caldura si care pastreaza proprietatile naturale ale ovazului, prevenind alterarea substantelor active sensibile la caldura. Ovazul si vitamina B5 din component produsului ofera elasticitate, vigoare si stralucire, hranind, protejand si intarind parul uscat, fragil, vopsit si deteriorat. 
Utilizare: Se aplica pe par de la radacina la varfuri cu un masaj delicat. Pentru a distribui uniform masca pe lungimea firului de par se recomanda pieptanarea parului dupa ce a fost aplicata masca. Se lasa sa actioneze timp de 10-15 minute dupa care se clateste si se samponeaza.
Parerea mea: Dupa cum ati observant in recomandarile de utilizare a produsului, aceasta masca se aplica inaintea samponarii parului. Are un miros pregnant, usor camforat si o consistenta cremoasa, fiind usor de aplicat. Eu am lasat-o sa actioneze 15 minute si chiar mai mult, pentru ca imi doream maximizarea efectelor de hidratare si intarire a firului de par. Parul devine moale, hidratat, vizibil mai usor de pieptanat, iar dupa uscare, capata tinuta, elasticitate si stralucire. Masca nu contine SLS, parabeni, PEG-uri, propylene glycol, ulei mineral sau silicon. Este un produs bun, fara ingrediente nocive, pe care il recomand cu placere.
Cantitate: 150 ML
Valabilitate: 6 luni de la deschidere
Produs primit spre testare de la Orchidea Blu.
                                          Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

3 comentarii:

  1. Ai reusit sa ma tentezi! ;))
    Craciun fericit! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai folosit o masca inainte de samponare! Pare interesant acest produs, nu am nimic de la acest brand. Multumim pentru review! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am încercat acest produs, dar mi-a stârnit interesul. Îmi plac măștile de păr și le consider absolut necesare. Produsele bjobj sunt naturale ? Testează pe animale ?

    RăspundețiȘtergere