miercuri, 15 iulie 2015

Aloe Vera Pur Aubrey Organics

RO:
Aloe Vera este disponibil in variate forme in industria produselor cosmetice, insa brandul Aubrey, fondat in 1967, este cel care il pastreaza in forma sa naturala lichida, fara aditivi de sinteza, care sa provoace iritatii. Aloe Vera pur, compus din 99% ingrediente organice, extras din frunzele de Aloe, cel mai apreciat agent de hidratare si calmare al naturii, este tratamentul ideal pentru pielea uscata sau expusa razelor soarelui.
Produsul are o consistenta lichida, de aceea nu e necesara aplicarea unei cantitati mari, iar sticluta de 118 ml va va ajunge pentru cel putin o luna de utilizare frecventa. Se recomanda agitarea inainte de aplicare si pastrarea produsului in frigider, pentru un efect de revigorare a pielii, dupa expunerea la soare.

Nu va asteptati la produsele sintetice, frumos parfumate, din comert. Acesta este un produs organic si pastreaza mirosul specific de aloe, care poate parea usor neplacut la primul contact. Eu l-am folosit atat pe corp, dupa plaja, cat si pe fata. Calmeaza iritatiile solare si hraneste fara a incarca. Pielea este revigorata si capata aspect sanatos.
EN:
            Aloe Vera is available in various forms in the cosmetics industry, but Aubrey, founded in 1967, is the only brand that keeps its natural, liquid, formula. Pure Aloe Vera made from 99% organic ingredients, extracted from Aloe leaves, nature’s most appreciated moisturizing and calming factor, is the ideal cure for dry or sunburnt skin.
            Don’t expect the regular synthetic perfumed product sold in drugstores. This one is an organic product, which preserves the original scent of Aloe. I used it for both my body and face. It calms, hydrates and invigorates skin without the greasy feel.
                                    Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.


8 comentarii:

  1. Foarte interesant acest produs,am mai citit despre el si chiar ma tenteaza sa il incerc :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Il am si eu in teste, e un produs excelent.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt tare curioasa in legatura cu acest produs :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit review-ul la timpul potrivit... Revin abia acum cu feedback! :)
    Imi pare foarte interesant produsul, genul pe care e bine sa il ai in casa oricand! AM avut ocazia sa il testez dar am fost nevoita sa spun "Pas!" caci timpul... bata-l vina!

    Pupicei, draga Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E excelent dupa plaja, il pastez in frigider si nu am mai aplicata altceva de cand il am. Te pup!

      Ștergere