miercuri, 19 aprilie 2017

Prima mea comanda Bottega Verde




Istoria Bottega Verde incepe in 1972, ca un magazin dedicat producerii cosmeticelor naturale, pe baza de plante, in Pienza, in inima Toscanei. Palatul Massaini, amplasat pe o splendida campie intinsa este locul de inspiratie al ingredientelor active utilizate cu precadere. In 1996 ia nastere primul magazin fizic al viitorului lant de cosmetice, iar trei ani mai tarziu, magazinul online.
Am inceput prin a rasfoi sectiunea de parfumuri, pentru ca imi doream ceva floral, discret, potrivit pentru primavara. L-am gasit in parfumul Ea (“Lei” in limba italiana), o veritabila explozie florala de violete, roze si lacramioare, invaluita in arome delicioase de piersica si lamaie si potolita de acorduri calde de lemn si mosc. Un amestec fin de eleganta sofisticata si feminitate, care pune in valoare stralucirea naturala a purtatoarei. Imi aminteste de J’Adore de la Dior si chiar au note similare in compozitie.

Este un parfum extravagant, sofisticat, elegant, insa purtabil si ziua, genul care impregneaza simturile si te determina sa il asociezi unei persoane, unei intamplari, unor emotii. Se vede atentia pentru detalii, sticluta fiind foarte delicata si feminina. Persistenta este buna, eu pulverizez de doua ori, iar seara aroma inca se simte.
Pentru ca iubesc vanilia sub orice forma, m-am oprit la o crema pentru corp cu extract de vanilie si unt de shea. Un produs complex, care imbina aroma pregnanta a vaniliei negre, cu puterea inalta de hidratare a untului de shea. Formula ei delicata hidrateaza pielea, care ramane extrem de catifelata. Aroma sofisticata, ca o simfonie dulce, cu tuse lemnoase, chiar orientale, persista pe piele pana la cateva ore, fiind o adevarata desfatare pentru simturi.
Trebuie sa stiti ca la orice comanda plasata pe site-ul Bottega Verde veti primi un cadou, in functie de valoarea produselor. Eu am primit un sapun cu violete, care miroase divin si este atat de frumos ambalat incat nu m-am indurat inca sa-l deschid si il pastrez in sifonier, printre haine, carora le imprumuta din aroma lui proaspata.
Comenzile de peste 99 lei beneficiaza de trasport gratuit. Produsele vin frumos impachetate, in cutii ambalate cu hartie purtand grafica florala si mesajele motivationale ale campaniei "Frumusetea este in tine!", realizata in colaborare cu ilustratoarea Liliana Arnaut. 
In plus, Bottega Verde va face si voua un cadou: aveti 10% reducere la orice comanda plasata pe site, daca utilizati codul THEMAYDAY, inainte de a finaliza comanda. Grabiti-va sa comandati, pentru ca oferta este limitata, doar primii 10 dintre voi putand beneficia de aceasta reducere. Spor la cumparaturi, astept sa imi scrieti daca ati comandat ceva sau ce va face cu ochiul de pe site!
            Follow me on Facebook, Instagram, Twitter and Bloglovin  

2 comentarii:

  1. Interesant parfumul.
    AM avut crema asta de corp si mi-a placut, insa am oferit-o si eu cadou mai departe, pentru ca aveam destule! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bun si persista destul de bine. Crema miroase grozav, sunt mare fan vanilie!

      Ștergere