duminică, 10 februarie 2013

Currently Testing…



EN:
I am officially done with exams, so from now on you can expect more frequent posts. I can finally get back to the ‘good blogger’ habits! :) I have new products in testing, which means that you should expect some reviews pretty soon.  So, in short, these are the newest entries to my daily routine:
2-Phase hydro-repair instant conditioner and daily moisturizing face cream with goji and pomegranate extract, both from Anian
RO:
Am terminat oficial examenele, asa ca va puteti astepta la postari mai dese in urmatoarea perioada. Pot, in sfarsit, sa revin la obiceiurile de “blogger constiincios”. :) Am cateva produse in teste, asa ca vor urma review-uri cat de curand.  Vi le arat fugitiv acum, urmand sa vorbesc despre fiecare in parte in postari separate, dupa ce imi voi fi format o opinie clara:
Bifazic hidro-reparator si crema antioxidanta cu extract de goji si rodie, ambele marca Anian

 Gerovital Plant Treatment Kit for Hair Regeneration
 Gerovital Plant kit de tratament pentru regenerarea parului
Mario Badescu Cellufirm Drops and Mario Badescu Hydro Moisturizer with Vitamin C (both samples both with Marie Claire magazine)
Mario Badescu Cellufirm Drops si Mario Badescu Hydro Moisturizer cu vitamina C (ambele mini-produse achizitionate impreuna cu revista Marie Claire)
 Have you tried any of them? If so, what was your opinion?
 Ati incercat vreunul dintre ele? Daca da, cum vi s-au parut?
  Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

20 de comentarii:

  1. Am incercat primele doua produse, de fapt crema o folosesc si in prezent. Sunt curioasa de fiolele de la Gerovital, abia astept impresii despre ele...
    Pupici, o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema imi place foarte mult, lasa pielea extrem de catifelata. De fiole ma apuc de la urmatoarea spalare, am asteptat sa scap de stresul sesiunii, iar acum urmeaza o perioada de "rasfat". :)

      Ștergere
  2. Am Cellufirm Drops si o folosesc numai pentru zona ochilor. Mie imi place, imbunatateste aspectul pielii si ridurile sunt mai putin vizibile. Sunt curioasa dak tie iti place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o utilizez doar de cateva zile, pe intreaga fata si pot spune ca imi place. E o idee buna folosirea strict in zona ochilor, avand in vedere cantitatea. :)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi!
    Thanks for visiting! Yes, it would be lovely to follow each other ;) I follow you now
    hope you'll visit me soon and follow me back :)

    http://victoria-coeurdor.blogspot.be/

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am vrut sa incerc tratamentul pt par...dar am inteles ca nu e prea stralucit !!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit pe un alt blog ca, folosit conform prospectului, chiar da rezultate. O sa respect instructiunile de utilizare si revin cu pareri. Te pup!

      Ștergere
  6. the hair product looks yummy! thanks btw for the lovely comment on my blog, following you now :)
    Metallic Paws

    RăspundețiȘtergere
  7. Thanks for your comment, sure I'd like to follow each other :)
    I'm following you via GFC now.

    Congrats on having finished all your exams for now, it#s a good feeling, I know it. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, it really is a relief, I have a lot of catching up to do when it comes to sleeping now. :) I'll return the favor in a second! ;)

      Ștergere
  8. thanks for visiting my blog :) I have followed you :)
    hope to hear you soon :)

    xx
    Jenny

    RăspundețiȘtergere
  9. doar fiolele de la gerovital am incercat insa nu am facut un tratament complet :)

    RăspundețiȘtergere