marți, 2 aprilie 2013

Essence Like a Day in a Candy Shop Perfume




EN:
Allow me to introduce to you my favorite fragrance lately, perfect for spring: Essence Like a Day in a Candy Shop. It is a sensual perfume, sweet but refreshing at the same time. It has a somehow powdered smell, a unique, very refined scent. Its top notes are peach and orchid, the heart ones: liliac, jasmine and heliotrope and base: vanilla, musk and tonka bean. The packaging is extremely well-suited, colourful, playful and girly. It is available in 10 ml (the one I have- perfect for traveling or for carrying it in your bag) and 50 ml editions. Have you tried it?

RO:
            Astazi vreau sa va vorbesc despre parfumul meu favorit din ultima perioada, perfect pentru primavara: Essence Like a Day in a Candy Shop. Este un parfum senzual, dulce si racoritor in acelasi timp. Are o aroma unica, oarecum pudrata, extrem de rafinata. Notele sale de varf sunt piersica si orhidee, cele de mijloc, liliac, iasomie si heliotrop, iar cele de baza vanile, mosc si boabe de tonka. Ambalajul se potriveste perfect continutului, fiind colorat, jucaus si foarte feminin. Parfumul este disponibil in variantele de 10 ml (cea pe care o detin eu- perfecta pentru calatorii si pentru a fi pastrata in geanta), respectiv 50 ml. L-ati incercat?
                 Nu uitati de Giveaway-ul I Love Cosmetics, va puteti inscrie pana pe data de 5 aprilie inclusiv!
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

31 de comentarii:

  1. No la he probado!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm tre sa il incerc si eu ^__^

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  3. Tentane parfumurile celor de la Essence...:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. I would say it does. Let me know what you thought of it once you try it. :*

      Ștergere
  5. Nu am mai ajuns de mult la un stand Essence, nu stiam ca au adus parfumuri si la noi, o sa il caut in magazin. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. I didn't know it!!but it seems so sweet...beautiful packaging.xx
    http://tastingmoments.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  7. My favourite one is Eau Parfumé au The vert from Bvlgari!! ;-)
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haven't tried that one yet, but I will once I get the chance! ;)

      Ștergere
  8. sweet and cute!!! love the package :D

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Tentant , merita incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. great post
    lovely blog
    follow you
    xx
    http://thedesire.blogs.elle.es/

    RăspundețiȘtergere
  11. It looks nice, if I see it I'll see if I can smell the tester. I always wear Kenzo Flower, I'm not sure if I'll ever be able to part with it!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. My favourite is The One from D&G, but I am always open to trying new frangrances. :)

      Ștergere
  12. I like your blog and yours look´s is beatiuful. The cosmetics Essence is a good brand.

    http://shecay.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine arata:) cred ca si miroase superb:x

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesant, imi plac parfumurile cu note dulci!

    RăspundețiȘtergere
  15. eu am încercat doar like a first day in spring și like a rollercoaster ride

    RăspundețiȘtergere