luni, 22 aprilie 2013

Suddenly Madame Glamour Perfume




EN:
            I had read about the Lidl dupe perfumes a while ago and was intrigued by the information that Suddenly Madame Glamour  had triumphed over the famous Coco Mademoiselle by Chanel in various comparative blind tests. Consequently, my next step was purchasing the miracle perfume, currently on sale, from a local Lidl store. The producer describes it as fresh citrus and floral notes merging to an alluring, exotic oriental accord, incorporating Bergamot and Jasmine.
             It is a good, lasting perfume (I only spray it once in the morning and in the evening, the scent is still there), a little “heavy”, which is why I would not recommend it during the summer. Compared to the original Coco Mademoiselle is yet more subtle- all Chanel perfumes are known to be very strong, the type of winter perfumes. I find it to be a little bargain, considering the affordable price, its persistence and practical, purse-friendly, format.
            Have you ever tried any Lidl dupe perfumes?
RO:
Citisem despre parfumurile- replica ale unor marci celebre, comercializate in Lidl acum ceva timp, iar informatia potrivit careia, in urma mai multor blind teste comparative, majoritatea covarsitoare a participantilor a preferat parfumul Lidl- Suddenly Madame Glamour  celebrului Coco Mademoiselle, de la Chanel, mi-a atras atentia. Asa ca urmatorul meu pas a fost achizitionarea parfumului Suddenly, momentan la oferta, la pretul de doar 15 RON. Cei de la Lidl il descriu pe scurt ca fiind un amestec proaspat, cu iz oriental, de note citrice si florale, cu adaos de bergamota si iasomie.
Este un parfum bun, foarte persistent (e suficient sa pulverizez o data, dimineata, iar seara, aroma este inca acolo), putin “greu”, de aceea nu l-as recomanda vara. In comparatie cu originalul- Coco Mademoiselle, este, insa, mai subtil- se stie ca parfumurile Chanel sunt foarte puternice, genul de parfumuri “de iarna”. Mi se pare o mica afacere, avand in vedere pretul mai mult decat accesibil, rezistenta si formatul practic, usor de purtat in geanta, pentru un eventual retus pe parcursul zilei.
Voi ati incercat vreunul dintre parfumurile replica, marca Lidl?

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

22 de comentarii:

  1. Chiar pe acesta l-am încercat: Suddenly. Și eu am fost plăcut impresionată de el, mai ales că are și un preț așa mic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Go ahead if you get the chance, this one is really good! :)

      Ștergere
  3. Nu, nu am incercat, dar nu exclud posibilitatea

    RăspundețiȘtergere
  4. Tre sa-i spun soacrei mele, ei ii plac parfumurile acestea mai "grele", mersi pentru prezentare ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa prezentarea.

    Pupic,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am avut si eu insa pentru mine a fost prea greu mirosul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E putin greu, insa mi se pare mai light decat originalul de la Chanel si, fiind o replica a aceluia, stiam la ce sa ma astept.

      Ștergere
  7. eu am gelul si lotiunea. parfumul l-am avut pe vremuri si, fiind alergica, nu l-am suportat :(.

    RăspundețiȘtergere
  8. Era odata unul Suddenly Uno care imi placea foarte mult. Nu l-am mai gasit si de atunci nu am mai incercat niciunul de la Lidl. Mie imi plac parfumurile fresh, din descriere imi dau seama ca cel de care spui tu nu ar fi tocmai pe gustul meu. Ai idee dak vreunul din celelalte e asa, mai de primavara :-) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat nimic altceva, am mers tintit la acesta, insa am citit pe un alt blog ca Chalon albastru ar fi replica Cool Water- Davidoff.;)Cred ca cel mai bine ar fi sa incerci testerele, daca ai drum la Lidl. :)

      Ștergere
  9. Inca nu l-am incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. enjoy it hun ;)

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere