duminică, 14 aprilie 2013

Oriflame Volume Build Mascara



 RO:
Cel mai nou produs Oriflame destinat genelor este mascara Volume Build, inspirata din atmosfera efervescenta si stralucirea hollywoodiana. Ambasadoarea produsului este frumoasa actrita Malin Akerman.  Volume Build vine cu o formula inovatoare, flexibila si o perie imensa, care promit posibilitatea crearii unui look personalizat al genelor, prin aplicari succesive de noi si noi straturi. Aceasta in vreme ce genele se mentin catifelate si flexibile, fara atat de inesteticul efect de incarcare. Peria aplicatorului se lauda cu doua laturi: cea cu peri lungi, pentru gene separate si mega- volum versus cea cu peri scurti, pentru straturi indraznete si volum personalizat.
Iata cum, strat dupa strat, aceasta mascara va promite facilitarea trecerii de la efectul elegant din timpul zilei la cel dramatic, adecvat serii:
·         1 Strat- volum de lux: pentru gene definite, aplica un strat de mascara Volume Build
·         3 Straturi- volum dramatic: pentru o privire patrunzatoare, un look mai accentuat, aplica trei straturi de mascara Volume Build
·         5 Straturi- efect de gene false- pentru un efect spectaculos si un look de-a dreptul hollywood-ian, aplica 5 straturi de mascara Volume Build
Am inceput sa utilizez aceasta mascara de scurt timp, dar si-a facut imediat loc in rutina mea zilnica, astfel ca este cea dupa care intind mana cel mai des. In timpul zilei, prefer un look discret si aplic un singur strat, in timp ce seara optez pentru dramatismul conferit de 2 straturi suprapuse (pentru mine sunt mai mult decat suficiente). Alungeste frumos genele, le confera volum si tinuta, fara a le incarca. Le simt moi si flexibile chiar si dupa uscare si, lucru important pentru mine, nu gasesc acele bucatele inestetice de produs cazute sub ochi la cateva ore dupa aplicare.
Pretul este unul extrem de accesibil- doar 15 RON. Este disponibil in 2 nuante, negru si plum. Eu sunt tentata sa o incerc si pe cea de-a doua, cred ca se potriveste ochilor caprui-negri. Voi l-ati incercat?

EN:
The latest lashes product from Oriflame is the Volume Build mascara, inspired by the glamorous Hollywood atmosphere. The products’ ambassador is the beautiful actress Malin Akerman. Volume Build brings an innovative, flexible formula and a supersized brush, both promising the possibility of creating personalized looks through several layers. All this while the eyelashes stay soft and flexible, as opposed to heavy. There are two sides to the brush: one with long hairs, for separated eyelashes and extra volume, the other with short hairs, for bold layers and personalized volume.
Here’s how this mascara promises to take you from the elegant, daytime look to the dramatic, nighttime one:

1 layer: luxurious volume
3 layers: dramatic volume
5 layers: false lashes effect
I started utilizing this product recently, but it rapidly grew on me and now it’s the one I tend to reach for most often. During the day, I prefer a more discreet look and apply only one layer, while in the evening I go for the dramatism given by two consecutive layers (more than enough in my case). It beautifully prolongs the eyelashes, providing volume and shape without making them look or feel heavy. I can feel them soft and flexible even after the mascara dries out and, very important, never find those unpleasant little black fragments under the eyes hours later.
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

10 comentarii:

  1. eu inca mai testez si nu ma pot hotari ce sa scriu despre el. intr-o zi imi place si in urmatoare gasesc ceva de bagat de vina :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pana acum sunt multumita, il folosesc de aproape 3 saptamani si isi face treaba bine. Iar pretul e un mare plus. Sa vedem si cat dureaza pana incepe sa se usuce. :)

      Ștergere
  2. nu l-am incercat inca , dar merita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am încercat și eu, tot în maxim două straturi aplicate. Am apreciat că alungește genele și că este foarte intens ca și culoare. După părerea mea face banii, ba chiar își depășește prețul, dar mă așteptam la acest lucru din partea unui rimel marca Oriflame, căci m-am înțeles bine cu mai toate produsele de acest gen fabricate de acest brand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa marturisesc ca nu am mai incercat rimeluri marca Oriflame de ani buni, insa acesta m-a surprins placut. :)

      Ștergere
  4. accesibil ca pret, cred ca il voi incerca si eu :D

    RăspundețiȘtergere