duminică, 11 mai 2014

Bulgaria Day 3: Varna & Dalboka

EN:
Our last day was spent in Varna, shopping, visiting the Military museum and on our way back home. We made what was supposed to be a quick stop at the Dalboka mussel farm, but we ended up spending around 4 hours there, since it was overcrowded and apparently the staff was overwhelmed. I will probably think twice before heading there again in the future.
RO:

            A treia si ultima zi ne-am petrecut-o in Varna, vizitand Muzeul Militar si facand mici cumparaturi. Intentionam sa facem o oprire scurta pentru masa de pranz la ferma de scoici Dalboka, insa am sfarsit prin a petrece acolo in jur de 4 ore, pentru ca era supraaglomerat, iar personalul depasit de situatie. Probabil ma voi gandi de doua ori inainte sa merg acolo data viitoare. 
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

7 comentarii:

  1. Nic pictures!

    CHECK OUT MY LATEST POST http://sapphire-brushstrokes.blogspot.co.uk/2014/05/distress-boyfriend-jeans.html

    RăspundețiȘtergere
  2. La Dalboka nu am ajuns niciodata, dar in Varna da, am vizitat si muzeul militar si cateva zone din apropiere. Florile scuturate arata tare dragut pe asfalt ca pata de culoare in poza. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florile scuturate au fost motivul pentru care am facut poza acolo. :) Ma bucur ca ai observat. Merita sa mergi la Dalboka, insa nu de 1 mai, se pare. A fost infernala asteptarea.

      Ștergere
  3. Vaaaai ce poze, ce peisaj si ce mancare delicioasa <3 Frumoasa vacanta!
    http://www.xcentrica.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vreau sa fie ultima zi! Spune ca-i doar a treia! :)) Mi-am amintit: cu multi ani in urma, cand inca nu eram trei ci doar doi, ne prelungeam mereu concediul cu o zi-doua, facea parte din scenariu!
    Mi-au placut mult fotografiile!
    Pupici, Madalina!

    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere