duminică, 19 februarie 2017

Crema hidratanta de noapte naturala cu acid hialuronic Derma E


RO:
Crema despre care vreau sa va vorbesc astazi a intrat in rutina mea de ingrijire de aproape doua saptamani. Imi doream de mult timp sa testez produsele Derma E, despre care am citit de-a lungul timpului doar pareri pozitive. 
Descrierea oficiala promite o compozitie ultra hidratanta, imbogatita cu acid hialuronic (HA), antioxidanti anti-imbatranire precum ceaiul verde, vitamina C si E si  aloe vera, care reduce vizibil ridurile, ajuta tenul sa lupte impotriva radicalilor liberi si a efectelor mediului inconjurator.
Este un produs 100% vegan, netestat pe animale, fara parabeni, sulfati, ulei mineral, lanolina, gluten sau organisme modificate genetic. Mai mult, este castigatorul premiului american "The Best of Natural Beauty" 2013, pentru formula si ingredientele sale naturale.
Crema are o textura bogata, insa se absoarbe rapid in piele, fara a lasa o pelicula grasa sau a incarca tenul. Eu am tenul mixt, insa acest produs l-a hidratat fara a bloca porii sau a cauza imperfectiuni. O cantitate mica aplicata seara, cu miscari usor ascendente, pe tenul si gatul curate, este suficienta pentru o piele hidratata si luminoasa dimineata. Are o aroma placuta, usor dulceaga. Am folosit-o si pe timpul zilei, pentru a profita la maximum de efectul intens de hidratare, dat fiind sezonul rece, si este o excelenta baza pentru machiaj. O puteti achizitiona de aici, alaturi de alte produse din acceasi gama.
EN:
The Derma E hydrating creme with hyaluronic acid is an extra-rich, deeply penetrating creme, infused with green tea, Vitamins C, E and aloe vera, which will drench your skin in moisture. It is a gluten and paraben - free product, hypoallergenic and not tested on animals, winner if the "Best of Natural Beauty" award in America, back in 2013. It has a rich, though non-greasy and easily absorbed texture, a small quantity applied at night resulting in smoother, softer and younger looking skin in the morning. 
                            Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin

2 comentarii:

  1. Si eu am studiat ingredientele de pe crema aceasta si imi place, e pe lista mea de cumparaturi... :)

    RăspundețiȘtergere

  2. Love crema. It looks good <3
    P.S. Would you like to follow each other on GFC and Google? Let me Know dear.
    Have a nice day ^^
    XOXO
    www.deborabrazil.com.br

    RăspundețiȘtergere