sâmbătă, 11 februarie 2017

Haul: Cumparaturi la reduceri



RO:
Am evitat sa postez pe parcursul ultimelor zile, pentru a nu interfera cu evenimentele din strada, insa cum protestele s-au prelungit pe o perioada nedeterminata, voi face astazi rabat de la aceasta regula auto-impusa. Imi place sa profit de reducerile din magazine mai ales pentru a achizitiona obiecte decorative pentru casa, imbracaminte si carti. De data aceasta am gasit cateva piese minunate care vor conferi un suflu de prospetime locuintei: un fotoliu decorativ, un set de perne cu model vesel, un ghiveci pentru flori, extrem de util ca suport pentru pensule de machiaj, o lumanare parfumata, un set de suporturi decorative pentru masa si cateva decoratiuni pe care le voi folosi Craciunul viitor. Am aplicat, asadar, proverbul: “fa-ti vara sanie si iarna car” si am inceput goana dupa decoratiuni de Sarbatori devreme anul acesta.
Nu poti avea niciodata prea multe agende, iar acestea doua, cu hartie de buna calitate si model floral, sunt nu doar foarte dragute, ci si extrem de utile. Mi-am cumparat si cateva carti, insa va voi povesti pe larg despre ele intr-o postare viitoare.
Daca va place ceva anume, va pot oferi detalii. Voi ce ati cumparat la reduceri sezonul acesta?
EN:
I try to take advantage of the sales season mostly to purchase home decorations, clothing and books. This time I found a few wonderful pieces that bring a fresh touch to my home: a chair, a set of joyful patterned pillows, a make-up brush holder, a scented candle, some table accessories and a few Christmas decorations, to pretty not to be bought. One can never have too many notebooks, and these flower-patterned ones are not only very beautiful, but also extremely useful to carry around. Last, but not least, I got a few books, but more on that with details in a next post.

                                            Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Thank you! I've been wanting to get one of those for a while now! :)

      Ștergere
  2. Ce dragute sunt ! Sa te bucuri sanatoasa de toate ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt superbe toate... nici nu stiu ce sa spun ca imi place in mod special pentru ca toate imi atrag atentia. :)
    sa le folosesti cu placere si te astept cu (,) cartile!
    puuup!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si mie imi plac mult! Am cateva carti, o sa incerc sa le parcurg rapid si sa scriu despre fiecare in parte! Te pup! :)

      Ștergere
  4. uh, agendele nu le-am vazut. sunt atat de dragute!
    sunt innebunita dupa pepco :)) ma duc la fiecare salariu acolo

    RăspundețiȘtergere