luni, 2 mai 2016

Birthday Wishlist



Mi-a luat cateva zile sa compun aceasta lista, asa ca empatizez cu dificultatea intampinata de unele persoane in alegerea unui cadou. Personal, mi se pare al naibii de greu sa aleg un cadou pentru un barbat, mai ales daca nu il cunosc foarte bine. Treaba se simplifica atunci cand vorbim despre o femeie, sunt mult mai multe optiuni pe piata. Sa vedem, deci, ce mi-as dori:
Trench Marks&Spencer
Cercei Pandora
Parfumul Dolce by Dolce&Gabbana
Parfumul Extravagance D’Amarige by Givenchy, destul de dificil de gasit, un cadou de la tatal meu, din copilarie, pe care probabil mi-l voi auto-cadorisi anul acesta
Pantaloni culottes (aici un model de pe Brand Circus)
Adidasi pentru alergat (nu am pretentii de Nike Air Max, o pereche de Adidas, Asics sau Reebok will do just fine)
Un bilet la concertul unei anumite formatii, al carei fan infocat am fost, in copilaria mea (cine ma cunoaste, stie).
Cam atat. A, si un trafic obscen de mare din partea cititorilor mei, in ziua cu pricina. Multumesc! 
                                         Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

3 comentarii: