vineri, 18 septembrie 2015

Eyeliner Astor, Mascara Rimmel si alte noutati



A trecut ceva timp de cand v-am povestit ultima data despre produsele Aoro. Cea mai recenta comanda plasata pe site a fost una cat se poate de practica, incluzand doua produse de care aveam nevoie: mascara si tus pentru ochi. Am profitat de oferta Vichy – un portfard cadou la orice produs comandat si am adaugat in cos o apa termala travel-size (varianta de 50 ml), usor de transportat si util de pastrat la indemana, mai ales in zilele toride. Portfardul este argintiu la exterior, captusit cu material textil albastru in interior, prevazut cu un mic buzunar lateral, atent lucrat si incapator. Apa termala este un produs esential pe timp de vara si nu numai, cu efect de hidratare si vindecare, potrivita tuturor tipurilor de piele, inclusiv celei sensibile.
Cum sunt fan al aromei The One by Dolce&Gabanna, am ales o mostra Dolce& Gabanna The One Desire drept produs cadou. Esenta sa extrem de feminina imbina aroma lacramioarelor, a mandarinei, bergamotei si a fructului de litchi cu mireasma tuberozelor, note gurmande de vanilie si caramel, parfumul potolit al lemnului de santal, misterul moscului si al chihlimbarului. Este un parfum captivant si delicat in acelasi timp, potrivit femeilor care isi doresc sa se simta unice, frumoase si senzuale.
Am optat si pentru eyeliner Astor Eye Artist, un tus bun, rezistent, de un negru intens, prevazut cu aplicator conic. Eu nu ma prea impac cu tipul acesta de aplicator, insa citisem review-uri pozitive despre produs, inclusiv cu privire la usurinta in aplicare, asa ca am decis sa-i acord o sansa. Se prezinta in forma clasica a tusului lichid, borcanas mic in care se afla lichidul si capac cu pensula. Pana aici, nimic special. Se recomanda sa fie agitat inainte de utilizare si promite rezistenta waterproof. Culoarea este intensa si persista frumos, insa concluzia la care am ajuns este ca prefer periile subtiri cand vine vorba de tus. Consider ca genul acesta de perie nu ajuta pe nimeni sa traseze linii subtiri si egale. Pe langa forma conica, pensula este destul de groasa, astfel incat machiajul de tip cat-eye poate deveni un chin, chiar si pentru persoanele experimentate. Nu il recomand decat celor cu dexteritate extraordinara, ce nu dau gres la aplicarea tusului, desi si acestea ar putea intampina dificultati.
Rimmel scandal eyes mascara pentru volum si curbare este un produs descoperit in urma cu doi ani si recumparat, pentru ca mi-a placut mult. Raportul calitate-pret este unul excelent, genele sunt alungite si capata volum vizibil. Dintotdeauna am cautat periile extrem de dense la mascara, iar aceasta este frumos curbata pe deasupra, astfel incat confera un efect dramatic, de impact, genelor, separandu-le si curbandu-le chiar si pe cele mai scurte. Continutul de cheratina ingrijeste si hidrateaza genele, iar cel de colagen le confera elasticitate. Nuanta este intensa, efectul de curbare, unul de durata, iar genele nu se lipesc intre ele si nu capata aspect incarcat.
Voi ati incerca vreunul din produsele sus-mentionate? Daca da, mi-ar placea sa aflu si parerea voastra in comentarii!
                             Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

6 comentarii: